| νєησм a întrebat:

Salutari, sunt foarte bun la hambal dar n-am mai facut nici un mecisad, sunt clasa a 8-a si am jucat cu a 5-ea, a 6-ea, a 7-ea si acum nu am mai jucat de vreo 4 saptamani de ce credeti? Cand l-am intrebat pe domnul profesor de sport a spus ca am jucat destul si acum cateva saptamani se va face romana in loc de sport crying de ce a facut asta domn profesor de sport? voua var placea daca ati fi in locul meu? Raspunsuri multumesc, nu uitati de funda!

Răspuns Câştigător
| larysa_4174 a răspuns:

Si eu uram cand un profesor ceda ora...asta pentru ca proful tau de sport nu este interesat de ora, sau ii este rusine de profa de romana care s a dus sa i ceara sa i cedeze ora...cu siguranta i-a explicat ca romana este mult mai importanta deca sportul(pentru ea bineinteles)

9 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Te lauzi ca esti bun si nici macar nu scrii corect sportul, este handbal, nu hambal. Sunt de acord cu profesorul vostru, pesemne cei buni la handbal sunteti slabi la romana. Uita-te cate greseli ai facut: hambal(se scrie handbal), n-am(se scrie n-am), 5-ea(desi scrisesesi bine 8-a), virgule lipsa, inceput de propozitie cu litera mica, var(se scrie v-ar). Invatati bine si romana!

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Fiindca exista o regula sfanta: nu ai voie sa faci un sport daca neglijezi scoala. Trebuie intai sa fii foarte bun la invatatura daca vrei sa ai dreptul de a juca handbal.

| noktambul a răspuns:

La romana ce note ai? Ca la "hambal" cred ca esti bun.

| Parker a răspuns:

Pai joaca in timpul liber sau dupa/inaintea orelor de curs...
Inscrie-te la un curs de hambal daca nu.cauta in orasul tau, trebuie sa gasesti.
Oricum romana e mai importanta decat sportul happy

| Zuzzy05 a răspuns:

Bineinteles ca oricine ar prefera sport si nu romana, si pe buna dreptate te simti asa din moment ce s-au inlocuit orele.

Nu stiu cum m-as simti, probabil nu mi-ar placea si as comenta in pauze nonstop cu colegiilaughing

| Sill a răspuns: