| Elyiela a întrebat:

Buna! Acum câteva zile am văzut reclama la site-ul Kiwi.com la televizor si am rezervat un zbor pentru Italia la finalul lunii iunie. Din păcate am făcut greseala de a rezerva fara a ma informa si a avea detalii despre acest site. Am citit recenziile si nu sunt foarte bune. Ba chiar biletul pentru avion trimis pe mail nu prea mi se pare a fi bilet, mai mult o confirmare a rezervării. Nu are niciun cod de bare sau cod QR si cumva după ce am citit toate acele recenzii proaste mi-e teama ca am făcut o mare greșeală. Voi ce părere aveți despre acest site? Este normal ca biletul sau ma rog, confirmarea aceea a rezervării sa fie doar in limba romana? De exemplu scrie București - Napoli și înapoi. Totodata pe aplicația kiwi.com scrie ca checkinul il primesc cu câteva înainte de zbor. Cei care ati avut rezervări de zboruri cu Kiwi.com, puteți sa imi spuneți ce părere aveti? Este ok siteul? Deja imi fac griji mari.

6 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Cauta numarul lor de telefon si suna i maine si vezi ce se intimplă ai reusit sa faci rezervare online sau iti primesti banii inapoi, noi nu stim, vorbeste cu ei

| Elyiela explică (pentru CristiDinBucuresti):

Mulțumesc de sfat dar chiar nu aveam nevoie de el. Aveam nevoie de păreri de la oameni care au călătorit cu kiwi. Ce rost are sa sun, sa le zic,, bai, am citit ca sunteti o companie care fura oamenii?,, pe bune acum.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Elyiela):

Nu ai inteles nimic, am spus sa i suni sa vezi daca ei ti au facut rezervarea ca doar ai dat banii sa iti confirme desteapto ca degeaba stai sa astepti pareri ale altora care au calatorit cu compania asta, dar este treaba ta fa ce vrei, nu te informezi faci rezervari ca fraiera asa sa stai, banii o sa i pierzi si vacanta o faci acasa in pat atit te duce capul atit faci.Nimic, zero. După aceea vi sa te plîngi aici, nu avem cum sa te ajutam descurca te.

| mihai69 a răspuns:

De ce oare nu cumpărați bilete direct de la companiile aeriene? Că nici alea nu-s "ușă de biserică", dar măcar știi că vorbești direct cu cei care oferă serviciul pe care-l cumperi.
Acum, la obiect: de ani buni "biletele de avion" nu mai sunt ce erau odată - o bucată de carton cu multe informații tipărite pe el. Primești un cod de rezervare iar cu el (cel puțin teoretic) poți verifica direct la compania aeriană care oferă zborul (fie wizz, ryan, Tarom etc.) dacă chiar figurezi în baza lor de date cu acea rezervare.
Check-in-ul se face cu câteva ore / zile înainte de data zborului.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai nici nu aveai cum să primești biletul de avion. Biletul îl primești după check in. Acum ai primit doar confirmarea că ai cumparat. Eu ceva normal. Singura problema e că te ai complicat aiurea cu intermediari in loc sa iei direct de la operatorul aerian. Era mult mai simplu.

| julie_jules a răspuns:

Salut!

Am cumparat prin kiwi, nu am intampinat nici o problema. Am primit si biletele de avion si mi s-a facut si chekinul. Vei primi boarding passurile in timpul precizat. Mai tarziu vatrebui sa le dai datele si chekinul il vor face automat ei. Stai linistit.