| Feelings a întrebat:

Buna fetelor! Zic "fetelor" pentru. ca am nevoie mai mult de ajutorul vostru.Am 14 ani.Problema a inceput de la asta: profu` de Biologie ne-a ascultat la toate lectiile predate pana acum. mi-a pus 2 intrebari grele doar ca sa vada daca stiu eu raspunsu, asa-din cultura mea generala-j n`am jtiut.Sunt o eleva ff buna sh raspund mereu la ore[profu` tine cont de toate orele, atunci cand pune nota], asa ca am primit[normal ca da] -nota 10.Colegele [vreo` 3 PRIETENE]mele au inceput sa comenteze deoarece, faptul ca n`am raspuns la alea doua intrebari, nu le putea convine ca am luat 10 IAR ELE NOTE MAI MICI-asta fiindca ele chair nu invata de obicei. le-am explicat ca am luat 10 nu pentru. ora aia, ci pentru. ca sunt o eleva silitoare[nu le-am spus asa-ca sh cum m`as lauda, doar intr-un fel ca sa inteleaga]. J venea de multe ori vorba despre chestia asta si mereu "ma comentau". In timpu` orelor[ele stau cu 2 banci in spatele meu], ma barfeau sh radeau de mine sh au ajuns sa ma barfeasca chiar de fata cu mine, in spatele meu, j la statusuri scriau chestii "urate" despre mine. S`antamplat acum 3 zile, iar de atunci sunt ff suparata sh tacuta.Nu prea vb cu nimeni, nu ma bag nicaieri sh ma comport ca o d`aia care e in doliu[sau ceva de genu`]. Ele ma barfesc in continuare...Suntem prietene sh imi stiu multe "secrete". Sunt foarte sensibila si am plans/suferit destul.Nu mai vreau! Ce as putea sa fac? 1.Sa nu ma ia de proasta. 2.Sa nu mai fiu "deprimata". 3.Sa nu mi se mai intample asta[sa ma barfeasca in halu` asta]. In afara de asta, aproape ma bufneste plansul cand vad ca ma vorbesc, iar prietenele[3 dintre ele-care`s in clasa. cu mine], incearca sa ma linisteasca.Situatia mea[materiala etc] e una` destul de buna, fapt care le provoaca sh mai multa invidie. Sper ca nu v-am plictisit[sper], da` incerc sa caut ajutor, pentru. e greu sa fi deprimat si sa nu te faca nimic sa zambesti...Va rog!

Răspuns Câştigător
| sίмρℓε☻кι∂a a răspuns:

Pai.