| Feelings a întrebat:

Buna fetelor! Zic "fetelor" pentru. ca am nevoie mai mult de ajutorul vostru.Am 14 ani.Problema a inceput de la asta: profu` de Biologie ne-a ascultat la toate lectiile predate pana acum. mi-a pus 2 intrebari grele doar ca sa vada daca stiu eu raspunsu, asa-din cultura mea generala-j n`am jtiut.Sunt o eleva ff buna sh raspund mereu la ore[profu` tine cont de toate orele, atunci cand pune nota], asa ca am primit[normal ca da] -nota 10.Colegele [vreo` 3 PRIETENE]mele au inceput sa comenteze deoarece, faptul ca n`am raspuns la alea doua intrebari, nu le putea convine ca am luat 10 IAR ELE NOTE MAI MICI-asta fiindca ele chair nu invata de obicei. le-am explicat ca am luat 10 nu pentru. ora aia, ci pentru. ca sunt o eleva silitoare[nu le-am spus asa-ca sh cum m`as lauda, doar intr-un fel ca sa inteleaga]. J venea de multe ori vorba despre chestia asta si mereu "ma comentau". In timpu` orelor[ele stau cu 2 banci in spatele meu], ma barfeau sh radeau de mine sh au ajuns sa ma barfeasca chiar de fata cu mine, in spatele meu, j la statusuri scriau chestii "urate" despre mine. S`antamplat acum 3 zile, iar de atunci sunt ff suparata sh tacuta.Nu prea vb cu nimeni, nu ma bag nicaieri sh ma comport ca o d`aia care e in doliu[sau ceva de genu`]. Ele ma barfesc in continuare...Suntem prietene sh imi stiu multe "secrete". Sunt foarte sensibila si am plans/suferit destul.Nu mai vreau! Ce as putea sa fac? 1.Sa nu ma ia de proasta. 2.Sa nu mai fiu "deprimata". 3.Sa nu mi se mai intample asta[sa ma barfeasca in halu` asta]. In afara de asta, aproape ma bufneste plansul cand vad ca ma vorbesc, iar prietenele[3 dintre ele-care`s in clasa. cu mine], incearca sa ma linisteasca.Situatia mea[materiala etc] e una` destul de buna, fapt care le provoaca sh mai multa invidie. Sper ca nu v-am plictisit[sper], da` incerc sa caut ajutor, pentru. e greu sa fi deprimat si sa nu te faca nimic sa zambesti...Va rog!

Răspuns Câştigător
| sίмρℓε☻кι∂a a răspuns:

Pai.
1. ALea nu ti. s prietene`.
2. fa. ti alti prieteni[sh daca se afla secretele la un timp se vor afla...fie mai devreme sau mai tarziu].
Sh la mine e la fel chestia da' eu stau mai mult cu colegii din clasele celelate`. Sincer ei imi sunt prietenii mai buni`...Chiar BFF`.
Dar "prietenele" care le e ciuda ca ai o nota mai mare ca ele`. Nu. s prietene`.
Arata. le ca poti sa fii mai presus chiar daca nu esti prietena cu ela`. Fii vesela nu le fa pe plac`! Ele se bucura cand te vad trista deci`...
Noroc`!winking.

9 răspunsuri:
| Zuzy a răspuns:

Stiu fazaoh go on.
Am o prietena care o stiu de cand suntem mici am fost al gradinita impreuna si acum si la scoala in aceeasi banca. suntem aman2 bune la invatatura.
2 colege deale noastre ( 2 proaste ). sunt invidioase p noi ca raspundem la orelaughing dupa ce ca ele nu stiau dc sa nu raspundem?laughingrolling on the floor
Mia sn invidioase si pentru faptul ca sunt sef aclasei si am participat la presedintia consiliului de elevirolling on the floor...
Mrg eu nu. s asa ca tine sa tac si ma iau repede in gura cand vine vorba de barfa. cum aud de asta ma duc la ele si le afc cu apa si otet pana intrra in pamanthappy.
Dar cunosc sentimentu`. ar fi bine daca ai fi directa cu ele.pentru ca ele isi dau ca u daca stii ca ele te barfesc... esti mai slba is vulnerabilahappy
Succeshappy

| PriiNcess a răspuns:

Ziceai ca erati cele mai bune prietene.prietenele nu fac asastraight facenu au dc sa se supere daca tu esti mai desteapta ca ele...ar trebuie sa se bucure pentru tine ca ai reusit sa scapi de o nota proasta si ca ai luat 10. le-ai intr daca ele stiau vreun raspuns? sa vedem daca ele luau 10 sau macar o nota peste 5laughing


cunosc si eu genu' asta de invidioase...eu zic sa le dai draq. sa nu mai pui la suflet. daca zici ca esti o fata desteapta at nu cred ca o sa-ti fie greu sa-ti faci alte prietenetonguehappy

sper ca te-am ajutat cu ceva.

| SensiBlu a răspuns:

Daca tu plangi si suferi le dai satisfactie... ceea ce nu cred ca vrei poarta-te ca atare poartate cum simti doar pentru ca ele sunt invidioase si rautacioase tu nu trebuie sa suferi nu le mai baga in seama si gata. oricum stii vorba aia: Fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc eu!

| cristinela_1018 a răspuns:

Se pare ca fetele acelea ti-au dovedit ca nu-ti sunt prietene si ca nu merita devotamentul, sinceritatea, increderea, de fapt prietenia ta. Cand apar invidia si barfele, cu siguranta ele nu pot fi numite prietenele tale, deci nu merita sa suferi din cauza lor. Sa depuna si ele mai multe eforturi in ceea ce priveste activitatea intelectuala si nu sa stea pe margine si sa carcoteasca atunci cand altcineva este recompensat pentru eforturile depuse si apoi barfe si iar barfe. sad Asa nu vor fi niciodata implinite. Dar asta e problema lor. Sfatul meu este sa-ti cauti alte prietene pe care sa le poti numi prietene adevarate... iar in prezenta ~carcotaselor~ fii binedispusa si ignora-le pe cat posibil! Incearca sa faci lucruri care te binedispun si care te satisfac, cum ar fi o carte buna, un film bun etc. si nu te mai gandi la ele, nu merita! Ai grija de tine!

| alexandramarya a răspuns:

Nu mai fi deprimata ca le dai satisfactie. nu mai pune la suflet orice... fa-ti prieteni noi si ignora-le complet...mult succes! sper ca ti-am fost de folos.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sa sti si tu ca si eu am trebut printr-o asemenea situattie, sa stii ca cel mai destept cedeaza primul, du-te la ele si zi ca au dreptate si asta e, altfel nu remediezi conflictul...si eu am 14 ani

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai scris o adevarata poveste

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Stiu cum e sa iei o nota mai mare si sa fii invidiata de celalalte si eu am probleme de genu stai linistitya ca daca ai vb saty fie pr adev nu lear fi ciuuda ci s-ar bucura pentru tine

| Denisa_1537 a răspuns:

Nu mai fi trista crede-ma sunt fraiere si nu iti merita prietenia.happy