anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum sunt profesorii vostri, fiecare in parte?

Răspuns Câştigător
| Pufi1999 a răspuns:

Profa de Religie- Are niste unghii uriase si e un pic cam nesim... cu noi

Profa de matematica- E draguta si foarte desteapta si incearca sa ne dea note cat mai bune

Profa de romana- Nu intelege ca nu numai ea ne da teme, ci si ca ceilalti profi ne dau. E foarte frumoasa si sexy. Se imbraca modern si toata lumea o place (la fizic)

Profa de franceza- Pe hol e lapte si miere cu noi, iar in clasa e ciudata. Pune numai intrebari dintr-astea: "Voi chiar sunteti prietene, ca-mi pareti cam dubioase" si "De ce te uiti la mine? Nu m-am facut mai frumoasa. Tot la fel de urata sunt."

Profa de biologie- E ok. Uneori se mai enerveaza si se imbraca frumos.

Profa de Engleza- Ajunge in clasa la si 30 de minute si se mira de ce nu isi termina ora cum trebuie.

Proful de op. mate- E sotul profei de mate (care e si diriginta mea). E limba dupa sotia lui. face orice pentru ea.

Profa de muzica- Cam laudaroasa si fitoasa

Profa de Fizica- E ciuuuuudataaaaa. Tipa si zbiara si tipa si zbiara. N-am mai scris nimic de o luna si nici nu ne-a mai dat teme de o luna, deci incepe sa-mi placa.

Proful de istorie- Tare glumet. Ne da teste de 3 minute. Mereu am incheiat 10 la el. Singurul defect este ca e tare, tare paros.

Proful de desen- E foarte talentat la ceea ce face. In ultimul timp ne pune sa piztam afara cu blocul in mana si acuarelele si apa pe jos. Asta ii tare greu!

Proful de sport- imi strica mediile perfecte. mi-o dat 4 ca n-am putut sa fac nicio flotare (am facut, dar o zis ca nu-s corecte). De asta il urasc!

Proful de tehno- Destul de laudaros (mai ales cu noul sau telefon)

Profa de geografie - E urata, dar se imbraca fain ca ii bogata., Are o voce enervanta

7 răspunsuri:
| Didi908 a răspuns:

Sunt diferiti, normal, de la persoana la persoana!
Profu de romana: sever dar el vrea ca noi sa invatam