anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum sunt profesorii vostri, fiecare in parte?

Răspuns Câştigător
| Pufi1999 a răspuns:

Profa de Religie- Are niste unghii uriase si e un pic cam nesim... cu noi

Profa de matematica- E draguta si foarte desteapta si incearca sa ne dea note cat mai bune

Profa de romana- Nu intelege ca nu numai ea ne da teme, ci si ca ceilalti profi ne dau. E foarte frumoasa si sexy. Se imbraca modern si toata lumea o place (la fizic)

Profa de franceza- Pe hol e lapte si miere cu noi, iar in clasa e ciudata. Pune numai intrebari dintr-astea: "Voi chiar sunteti prietene, ca-mi pareti cam dubioase" si "De ce te uiti la mine? Nu m-am facut mai frumoasa. Tot la fel de urata sunt."

Profa de biologie- E ok. Uneori se mai enerveaza si se imbraca frumos.

Profa de Engleza- Ajunge in clasa la si 30 de minute si se mira de ce nu isi termina ora cum trebuie.

Proful de op. mate- E sotul profei de mate (care e si diriginta mea). E limba dupa sotia lui. face orice pentru ea.

Profa de muzica- Cam laudaroasa si fitoasa

Profa de Fizica- E ciuuuuudataaaaa. Tipa si zbiara si tipa si zbiara. N-am mai scris nimic de o luna si nici nu ne-a mai dat teme de o luna, deci incepe sa-mi placa.

Proful de istorie- Tare glumet. Ne da teste de 3 minute. Mereu am incheiat 10 la el. Singurul defect este ca e tare, tare paros.

Proful de desen- E foarte talentat la ceea ce face. In ultimul timp ne pune sa piztam afara cu blocul in mana si acuarelele si apa pe jos. Asta ii tare greu!

Proful de sport- imi strica mediile perfecte. mi-o dat 4 ca n-am putut sa fac nicio flotare (am facut, dar o zis ca nu-s corecte). De asta il urasc!

Proful de tehno- Destul de laudaros (mai ales cu noul sau telefon)

Profa de geografie - E urata, dar se imbraca fain ca ii bogata., Are o voce enervanta

7 răspunsuri:
| Didi908 a răspuns:

Sunt diferiti, normal, de la persoana la persoana!
Profu de romana: sever dar el vrea ca noi sa invatam
mate: foarte draguta nu-i rea deloc si ne da sansa sa ne mai uitam prin caiet si altele.
Germana: [diriga] este o persoana extraodrinara ff buna si ff iertatoare DELOC REA
Sport: bun, amuzant
Geografie: foarte buna, [cand dam teste, le da cu cartea deschisa laughing]
Istorie: asculta doar pe cine vrea, nu pe cine vrea ea...
Desen: cam sever si ne da de scris ogramada. dar am numai 10 laughing
Engleza: aiurea, rea iar cand rade ne miram toti laughing [nu prea rade, deloc]
Fizica: fffffff severa
Muzica: ok, dragutsa
Religie: foarte buna, discutam ce vrem cu ea, facem glume ogramada.
Bio: vb incet dar se bucura ca-i liniste pentru ca sa-l auda toti
Tehnologie: foarte buna
Ai tai cum sunt?

| FemeiaPisică a răspuns:

Profa de romana(diriginta) : e cam aeriana si mereu ne povesteste despre prietenul ei care este gaylaughing
Profa de mate : foare prietenoasa si intelegatoare
Profa de bio : rea
Profa de fizica : foarte rea
Profa de geografie : ne da test de 5 minute care nici nu are legatura cu lectia
Profu de istorie : el ne pune doar o intrebare si daca stim sa raspundem luam 9 si daca nu 3.
Profa de tic : mereu intram pe net la ea ca sa ne puna note.

Ai tai cum sunt?

| asdfghjkll a răspuns:

Proști

| Clauvdgg a răspuns:

Romana - nu preda bine deloc, dar daca ii aducem o carte citita si o povestim ne pune un punct + la test
Mare (diriga) - daca,, favorita" ei ia 8 ne mareste notele... daca ia 10. straight face
la predat... e varza nu ne invata nimic
Bio-e destul de buna ..ne asculta 3 copii in fiecare ora si trece notele epe o foaie, iar la test aduna nota de la test cu notele de pe foaie devilhee hee
Istorie-daca iei peste 8 in testul initial ai 1o pe tot anul' laughing nu prea asculta
Engleza - e f. buna :X (preda bine laughing )
Franceza - x_x... ajungi in clasa a8a si nu sti nimic, doar sa spui cum te cheama. e proasta rau nu sie sa predea
Info- facem cu profa de bio
Religie - e super de treaba povestim cu ea la ora si ne facem temele laughing ne ajuta
Muzica - e super :X e f. tanara si f. frumoasa si are o voce de cazi pe jos love struck si da 1o la toata clasa si nu facem doar 2 lectii pe semestru ca sa avem din ce da test laughing
Desen - cea mai loca profa laughingrolling on the floor toata lumea o,, iubeste" este un pic mai toantahee hee ca se coboara la minte copiilor
Fizica - x_x e varza la el 2+9=10, 6x6=37 2x8=15 etc laughing ne preda cate 4 pagini si nu ne asculta...si la teste el nu prea sta in clasa deci copiem pe rupte devil
Tehno - nu ne invata nimic. nu stim nimic da toata clasa are10
sport- vine la ora numa cand are el chef, daca nu ii convine face o mutra de iti vine sa ii dai 2 pumni x-(...
geografie - este super de treaba ne da test usoare si cand ne asculta daca esti cumnite si nu deranjezi ora iti da un punct in plus laughing
cam atat laughing

| RedFantasy a răspuns:

Profa de romana: uneori e de treaba, uneori se lauda cu cartea si doctoratul ei
Proful de mate: e foarte enervant, vorbeste numai prostii si nu inteleg nimic din ce preda
Profa de engleza(diriginta): cam enervanta
Proful de logica ( sotul dirigintei): e foarte sever, am noroc ca inteleg ce preda
Profa de franceza: ciudata dar draguta
Profa de biologie( fosta mea diriga din V-VII): da teste incontinuu
Profa de geografie: e draguta si se imbraca misto
Profa de chimie: e o baba care urla si tipa incontinuu, dar da teste pe grupe sau cu caietul deschis
Proful de fizica: e foarte amuzant
Proful de sport; ne da drumul acasa( semestrul asta nu am facut sporul deloc)
Profa de istorie: e foarte calma si intelegatoare
Proful de religie: e cam limitat in gandire, dar aproape toata ora facem ce vrem
Proful de informatica: da in fiecare ora test dar ne lasa sa vorbim toata clasa
Fiind la liceu economic am si 4 specialitati
Profa de OUE( organizarea unitatilor economice): e o pitipoanca care in ora isi face unghiile si se uita in catalogul de la Avon
Profa de practica: preda foarte mult
Profa de PU( patrimoniul unitatii): e de treaba si calma
Profa de CPS( calitatea produselor si serviciilor) e de treaba
Ai tai cum sunt?

| loveyouidiot a răspuns:

Germana(diriginta)-e foarte draguta, profesorul meu preferat
Biologie-ne da o multime de teste
Sport-in majoritatea orelor ne lasa sa facem ce vrem
Romana-foarte draguta, dar mai ales cu cei care invata
Matematica-extrem de sever, da foarte multe teme...toata lumea invata de frica
Religie-ne lasa sa facem ce vrem
Fizica-calma
Engleza-vesela, amuzanta
Muzica-e OK
Desen-cred ca isi ia materia putin prea in serios
Istorie-super! stim exact cand ne asculta
Tehnologica-Nu ne lasa nici sa ne miscam in banca

| pufosenie4427 a răspuns:

Profa de religie-Este buna cu noi happy.

Proful de matematica-Repeta acelasi cuvant de vreo 5 ori.

Profa de romana-Ne e cam frica de ea.

Profa de franceza (diriga)-E buna, tanara :3.

Proful de biologie-Tanar (24 ani), nu e rau.

Profa de engleza-Se imbraca cam ciudat o.O, dar e buna cu noi big grin

Profa de muzica-Cam... straight face.

Profa de fizica-E o simpla profa.

Proful de istorie-Nu am dat nici un test happy.

Proful de desen-E bun.

Proful de sport-Uneori ne da 5 (dar in catalog e de fapt un 10).

Profa de tehno-Ne da uneori test cu catea deschisa, daca ne da la test doua exercitii la test si unu il facem corect ne da 9/10 (adica 10).

Profa de geografie-Ne zice sa ne facem portofoliu dar nu ne zice cu ce sa-l facem si dupa ce-l aducem(cu nu stiu cate pagini scrise) ne zice ca nu-s portofolile bune ca trebuia sa desenam nu sa scriem in el.

Întrebări similare