| AvalohAlyn a întrebat:

Cum sunt profesorii vostri?
V-ar placea sa deveniti profesor?

Răspuns Câştigător
| GreenOrange a răspuns:

E o prostie cum unii cred ca e asa greu sa fii profesor. Nu e ca si cum ai fi doctor sau inginer. Trebuie doar sa fii competent si de gasca. Proful de mate e cel mai bun exemplu. Avem cativa profesori "de top" in scoala care imbina utilul cu placutul. Acei oameni ar fi putut acum sa aiba functii mult mai importante, dar au ales sa-si dedice viata scolii. Proful meu de mate castiga multi bani, deoarece este cel mai bun pe o raza destul de mare. As fi spus pe judet dar probabil ca in marile licee din Prahova exista si profi mai buni. Ideea e in felul urmator..ca profesor, din ce-am observat, daca vrei ca elevii tai sa se indragosteasca de materia pe care o predai trebuie sa fii foarte calm si sociabil. Elevii nu inghit profesorii duri, care ameninta cu note de 2 si 3 si care "fac legea-n scoala". Consider ca un profesor glumet, sincer si care isi invata elevii sa aplice tot ceea ce invata la scoala in viata de zi cu zi, va avea cel mai mare succes. As fi putut sa scriu mai multe despre viziunea mea in legatura cu aceasta profesie, dar mi-ar lua ceva timp. In concluzie, meseria de profesor poate fi foaaaarte tare, daca tu ca persoana esti ok.

16 răspunsuri:
| scully a răspuns:

Profesorii mei pot fi numiti adevarati profesionisti care isi iubesc meseria. Insa nici macar ei nu ne sfatuiesc sa le calcam pe urme in viitor. Sa fii profesor nu e usor, indiferent de materie. Nu ma indoiesc ca e o meserie frumoasa din care ai in permanenta ceva nou de invatat, dar necesita foarte multe calitati de care, sa fim sinceri, nu toti profesorii se bucura (de aia vedem atatea cazuri cu profesori care o iau pe ulei la TV). Mie personal mi-ar placea sa incerc macar meseria de profesor, cel putin suplinitor. Ar fi o chestie. laughing

suntserios
| suntserios a răspuns:

Mi-ar fi placut sa ma fac profesor, dar am ales sa nu mor de foame.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

De aia m-am inscris si la modulul pedagogic happy

| AvalohAlyn explică (pentru DoarBogdan):

La ce facultate esti?happy

| DoarBogdan a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Electronica si Telecomunicatii Timisoara big grin

| AvalohAlyn explică (pentru DoarBogdan):

Succes!big grin

| DoarBogdan a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Mersiwinking

| RainmakerX a răspuns:

Nu mi-ar placea sa devin profesor!


Cum sunt profesorii mei?
Sincer, toti sunt diferiti. Am profesori carora chiar le pasa de noi si care incearca din rasputeri sa ne ajute cu tot ce pot dar si profesori pe care ii doare undeva de noi si care regreta faptul ca au ajuns profesori si nu ingineri *sau altceva*.

| Idkidk a răspuns:

Sunt buni, alţii nu.

Nu aş vrea, eu nu vreau să mor de foame. Cred că voi fi patroana cu tata, sau dacă nu mă angajez la o instituţie mare, cu salariul mare, peste 50 000 lei. happy

| UnBroken2016 a răspuns:

Trebuie sa iti placa exagerat de mult copii si scoala ca sa devii profesor in ziua de azi. Ce sa mai zic nervri de otel. La ce pramatii nesimtite si plinte de fite sunt in ziua de azi majoritatea ---

| Cameliapantiru a răspuns:

Am avut profesori de toate felurile si in scoala/liceu si in facultate, insa de la toti am invatat multe lucruri frumoase si intereante, pe care le aplic si astazi, in cariera mea didactica. Cei mai multi dintre ei au fost oameni Minunati si intelectuali adevarati, cu o minte deschisa si multa dragoste pentru scoala si elevi.
Da, mi-a placut atat de mult sa devin professor, incat chiar am devenit. Si asta ma vad facand tot restul vietii mele, pentru ca imi iubesc cu pasiune profesia.

| GolopențaAdrian a răspuns:

Nu vreau sa ma fac profesor ca e prea greu mai ales comportamentele din ziua de azi in legatura cum sunt profesorii sunt bine

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sunt destul de ok chiar daca unui sunt mai ticniti happy
Da chiar mi-ar placea.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Majoritatea sunt normali, vreo 2 par scăpați de la spitalul de nebuni, iar restul sunt irelevanți.

Nu.

| NellieLovett a răspuns:

As vrea, daca s-ar plati mai bine

| zzzmariazzz a răspuns:

Noi avem noroc ca majoritatea profesorilor nostri sunt ok. Eu nu as face asta pentru ca daca stam sa ne gandim mai bine, este foarte greu sa le explici unor elevi.Mai ales ca ei nu sunt atenti la ora si tu trebuie sa ii faci cumva sa inteleaga ca daca nu acestia te vor reclama.

Întrebări similare