| AvalohAlyn a întrebat:

Cum sunt profesorii vostri?
V-ar placea sa deveniti profesor?

Răspuns Câştigător
| GreenOrange a răspuns:

E o prostie cum unii cred ca e asa greu sa fii profesor. Nu e ca si cum ai fi doctor sau inginer. Trebuie doar sa fii competent si de gasca. Proful de mate e cel mai bun exemplu. Avem cativa profesori "de top" in scoala care imbina utilul cu placutul. Acei oameni ar fi putut acum sa aiba functii mult mai importante, dar au ales sa-si dedice viata scolii. Proful meu de mate castiga multi bani, deoarece este cel mai bun pe o raza destul de mare. As fi spus pe judet dar probabil ca in marile licee din Prahova exista si profi mai buni. Ideea e in felul urmator..ca profesor, din ce-am observat, daca vrei ca elevii tai sa se indragosteasca de materia pe care o predai trebuie sa fii foarte calm si sociabil. Elevii nu inghit profesorii duri, care ameninta cu note de 2 si 3 si care "fac legea-n scoala". Consider ca un profesor glumet, sincer si care isi invata elevii sa aplice tot ceea ce invata la scoala in viata de zi cu zi, va avea cel mai mare succes. As fi putut sa scriu mai multe despre viziunea mea in legatura cu aceasta profesie, dar mi-ar lua ceva timp. In concluzie, meseria de profesor poate fi foaaaarte tare, daca tu ca persoana esti ok.

16 răspunsuri:
| scully a răspuns:

Profesorii mei pot fi numiti adevarati profesionisti care isi iubesc meseria. Insa nici macar ei nu ne sfatuiesc sa le calcam pe urme in viitor. Sa fii profesor nu e usor, indiferent de materie. Nu ma indoiesc ca e o meserie frumoasa din care ai in permanenta ceva nou de invatat, dar necesita foarte multe calitati de care, sa fim sinceri, nu toti profesorii se bucura (de aia vedem atatea cazuri cu profesori care o iau pe ulei la TV). Mie personal mi-ar placea sa incerc macar meseria de profesor, cel putin suplinitor. Ar fi o chestie. laughing

suntserios
| suntserios a răspuns:

Mi-ar fi placut sa ma fac profesor, dar am ales sa nu mor de foame.

DoarBogdan