| Delisha a întrebat:

In toamna incep clasa a12a.Sunt la profil uman si as dori sa urmez o facultate la zi in domeniul administrativ.Mai exact mi-ar placea sa devin studenta la adminstratia afacerilor sau adm publica.Am vreo sansa daca sunt la uman? Ce parere aveti despre facultatile astea?

Răspuns Câştigător
kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Bineinteles ca ai sanse. De obicei in facultate te iau de la zero, tocmai pentru ca nu toti continua profilul facut in liceu. Va fi diferit fata de ce ai facut in liceu, dar daca asta vrei sa faci nu ar trebui sa fie o problema. Trebuie doar sa inveti. Intereseaza-te care a fost media de admitere, invata pentru BAC sa iei o nota buna care sa-ti permite sa intri unde vrei si dupa aia vezi tu cum decurge. Oricum mai ai pana atunci. Bafta!

10 răspunsuri:
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Poti da la ce facultate vrei indiferent de profilul terminat.

| Crisu_8081 a răspuns:

Eu am terminat un liceu cu profil uman.Sunt studenta la SNSPA, Comunicare si Relatii Publice.Snspa-ul are si urmatoarele sectiuni:Administratie Publica, Stiinte Politice si Management. Orice profil ai tremina, nu conteaza.Ideal ar fi sa te pregatesti din timp pentru admitere daca vrei sa te duci la o facultate de stat.

| Irina a răspuns:

Doar ca un sfat. evita administratia publica, nu ai cine stie ce salar cu specializarea asta daca te angajezi in domeniu.

| dy a răspuns:

De ce sa n-ai sanse? Numai de tine depinde! Fa ce facultate vrei si-ti place! Si eu am terminat liceu de mate-fizica si-am facut medicina! Asta am vrut, asta am facut! Altceva daca acum regret ca n-am facut altceva... dar a fost alegerea mea si nu pot reprosa la nimeni...Bafta multa!

| Mefisto23 a răspuns:

Singura ta sansa e sa te pregatesti foarte bine big grin

| Delisha explică:

Multumesc pentru raspunsuri.mai astept si altele.asta mi-a mai ramas de facut.sa ma pregatesc f bine si cred ca ma voi descurca.doamne-ajuta.

| Delisha explică: