| Phyoxis a întrebat:


Stiu ca suna ciudat, mai ales pentru ca am 17 ani, dar am nevoie de putin ajutor sau macar o parere, ceva.
Asa cum am spus si mai inainte, am 17 ani si momentan sunt elev in clasa a 11-a.
Problema mea este cu o fata. O cunoasc de foarte mult timp si mereu mi-a placut de ea, insa niciodata n-am avut curajul sa-i zic exact ce simt pentru ea, cu atat mai mult cu cat la inceperea liceului am inceput sa petrecem din ce in ce mai putin timp impreuna, deoarece fiecare a plecat pe drumul pe care l-a dorit.
Acum ne mai intalnim doar ocazional, insa de fiecare data cand o vad simt ca inima vrea sa explodeze.
Acum vreo 3 ani am vrut sa-i spun ce simt pentru ea, dar mi-a fost frica si am renuntat.
Stiu ca a trecut foarte mult timp de atunci, dar credeti ca ar trebui sa-i spun totusi ce simt pentru ea? Sau ar trebui sa ma obisnuiesc cu ideea ca totul e pierdut, deoarece am fost prea prost si n-am facut ce trebuia cand trebuia?

2 răspunsuri:
| IsabelaIssa a răspuns:

Daca in atatia ani nu ti-a dat vreun semn cum ca ar vrea sa fie cu tine, inseamna ca te vede doar ca pe un amic, si daca o cauti acum in acest scop, e posibil sa o pierzi de tot. Poate ar fi ok sa o iei mai pe ocolite, nu sa ii spui direct. Poate are pe cineva, intereseaza-te.

| AleeAlexaaandraaa a răspuns:

Ai numarul ei? Sun-o! Intreb-o, ce mai face, cum ii mai merge, daca vrea sa iesiti etc. Dava v-ati inteles bine ar trebui sa mai tineti legatura, ar fi pacat sa o pierdeti, dupa ce iarasi va apropiati spune-i ce ai pe suflet dar acest lucru are un dezavantaz care ar ca, dintr-o prietenie frumoasa dintre 2 persoane si unul zice ca o place, atunci aceea persoana se indeparteaza mai tare, dar daca va intelegeti foarte bine si da semne numai de prietenie parerea mea este sa nu-i spui, sper ca te-am ajutat happy