| Claudiu3078 a întrebat:

am o problema. Sunt elev cls a 8 a, 14 ani. Am o clasa nu chiar okey, deoarece colectivul asta e fiecare pentru el, in fine. Problema este ca baietii din aceasta clasa, unii sunt mai agresivi. Sunt injurat uneori si batjocodit inainte sa vina proful. Ma fac in toate felurile. Mai am un prieten care face la fel, dar lui ii permit deoarece uneori ma ajuta cand am nevoie etc etc, dar mai dă uneori in mine, e genul ala care ma injura si daca ii zic cv imd mă "ataca". Si mai e un dobitoc prost, caree ma tot injura de mama de toate alea. l-am lasat ca nu vreau probleme. si parintii mi-au spus sa nu ma bag in belele. Chestia e ca el imi mai pune piedica una, doua,si eu nu sar la bataie. Gen l cand ma injura toti imi spun sa ma bat cu el ca sa terminam o data, si eu am refuzat mereu. Acestia au inceput sa mafaca momâie si un fătălău prost. Intr.o zii ma enervase rau, si am inceput sa ne tragem niste pumni,doar ca eu, nuş cum sa spun, mi-e frica sa dau tare, cu toata forta, habar n-am, si ma luam cu el calumea la bataie doar ca a intervenit un coleg. Dati-mi niste sfaturi, cum pot sa elimin frica asta de a " arunca pumnul"
Multumesc ca ati acordat timp sa cititi

5 răspunsuri:
| AnaBejenaru a răspuns:

Nu trebuie să recurgi la violență,poți avea probleme, mai ales la școală.
Eu zic să discuți cu cineva despre aceste probleme, un profesor, directorul școlii, și chiar cu părinții.Eu îmi imaginez că nu este usșor pentru tine, dar violența produce doar violență, în schimb, îi poți face să înceteze pe o cale mult mai benefică pentru tine.

| Claudiu3078 explică (pentru AnaBejenaru):

Sincer iti spun, eu vreau doar sa il calmez pe ăla, si sa termin odata cls a 8 a si sa ma duc la liceu.

| AnaBejenaru a răspuns (pentru Claudiu3078):

Nu este doar unul, nu o să câștigi nimic dacă recurgi la violență, se poate ca tu să cazi de fraier, te-ai gândit că băiatul ăla are prieteni, prieteni care la rândul lor îți vor face rău ție?

| Niss a răspuns: