| NicusorBRC2004 a întrebat:

Salut,TPU!
Scriu asta de pe contul unui prieten cu cativa ani mai mare!

Am 17 ani si nu stiu ce se intâmplă cu mine,am devenit brusc mai urat,in vara lui 2020, eram super frumos,aveam un nas mic.
Nu stiu ce se intamplă,dar de ce slabesc toamna,iarna,primavara, iar vara ma ingraș? As vrea sa fiu cum sunt vara in tot timpul anului.Sunt mai frumos vara si parva din septembrie,se strica tot... sad sad
Intrebarile sunt :
De ce slabesc toamna,iarna si primavara?
De ce mi-a crescut nasul asa mare?
De ce nu mai sunt frumos?


Ps:toata lumes imi zice ca sunt urat,pana si profesorii au facut glume de genul :,,Pune masca la gura,ca dupa ce mai esti si urat,nu pui masca" sau,,ce fata se uita la tine,ca nu de uita nimeni?"














Am scris de pe contul altcuiva, ptc nu aveam cont!

Răspuns Câştigător
| Marius2001Pop a răspuns:

Cel mai bine este sa nu mai apleci urechea la tot ce se vorbeste.
Oamenii sunt rai si vor face orice ca sa te faca sa te simti prost.
In primul rand, trebuie sa iti schimbi parerea fata de tine, sa nu mai ai o parere asa proasta despre tine, uita-te in oglinda si spune-ti "Sunt bun!" sau "Arat bine!". Fa-ti o parere buna despre tine, iubeste-te si dupa te vor aprecia si ceilalti.
Faza cu slabitul este probabil pentru ca nu iesi din casa la fel de des in timpul iernii, nu mananci la fel de mult, te stresezi mai mult poate sau pur si simplu asa esti tu.
Daca vrei sa "arati bine" cu toate ca eu nu cred ca esti asa naspa pe cat zici tu, incepe prin a investi in tine. Fa miscare, fa sala (daca nu vrei sa mergi la sala, cumpara niste greutati si exerseaza singur acasa), mananca mai mult.
Important este sa te inconjori de oameni care te apreciaza, care vad ce ai tu bun si nu doar aspectul fizic.