| ellena99 a întrebat:

Va rog ajutati-ma la problema.Promit dau funda.O raza de lumina cade pe o oglinda plana sub un unghi de incidenta de 30 garde.Ce valoare are unghiul de deviatie a razei fata de directia incidenta.Si ce e ala unghi de deviatie(raspunsul la intrebarea asta nu-i obligatoriu). FUNDA GARANTAT.

Răspuns Câştigător
| mikhi222 a răspuns:

... mai Ellena eu sunt profesor de Fizica-Chimie-Matematica si nu ai cum sa stii tu mai multe ca mine asa ca eu chiar ieri am facut la clasa a VII-a recapitulare finala din fenomene optice.

6 răspunsuri:
| aladinbeci a răspuns:

Mikhi222 atentie: se cere nu unghiul de reflexie, ci unghiul de deviatie a razei fata de directia incidenta(nu fata de normala la suprafata!). Dupa parerea mea, unghiul cerut este suma celor doua unghiuri(de incidenta si de reflexie).
Ellena, bafta multa!

| ellena99 explică (pentru aladinbeci):

Dar care este raspunsul final?

| ellena99 explică (pentru mikhi222):

Dar,am spus eu ceva?

| mikhi222 a răspuns (pentru ellena99):

... mai Ellena eu sunt profesor de Fizica-Chimie-Matematica si nu ai cum sa stii tu mai multe ca mine asa ca eu chiar ieri am facut la clasa a VII-a recapitulare finala din fenomene optice.

| aladinbeci a răspuns:

Pai Ellena, credeam ca ai inteles care este raspunsul final. Dupa parerea mea, unghiul cerut este 60 de grade. Daca vrei sa tii cont de parerea mea bine, daca nu faci cum vrei.

| aladinbeci a răspuns:

Ellena, te felicit pentru cum ai ales raspunsul castigator. De cand sunt eu pe TPU, e prima data cand vad un asemenea raspuns declarat castigator!
Insa este optiunea ta si ti-o respect. Sper ca de acum inainte, cand vei pune asemenea intrebari, sa te ajute profesorul care te-a ajutat acum. Pentru ca, nu-i asa, show must go on!
Iti doresc vacanta placuta!

| mikhi222 a răspuns:

In primul rand unhiul de incidenta este egal cu unghiul de deviatie adica unghiul de deviatie are 30 de grade.