| Andreiu68 a întrebat:

Va rog mult ajutati-ma/sfatuiti-ma.Sunt in clasa a 10-a la un liceu din oras, care e ca nivel de invatatuta al 4-lea din oras; adica e bun.Si sunt in ce-a mai rea clasa de a 10-a adica: colegii mei au note mici, toti au absente multe cu exceptia mea si sunt figuranti.Si eu sunt un elev care invat cat de cat bine, cuminte, nu ripostez si sunt elev in banca mea.Colegii mi-au pus prorecla, rad de mine, vorbesc in numele meu etc.Si toti colegii mei(toate clasa-in afara de mine) vor sa chiuleasca de la ultima ora, bineinteles neinvoiti si eu nu vreau sa plec cu ei si ma iau cu forta 4-5 colegi si daca nu pot sa ma ia ma ameninta si imi iau gheozdanul din banca si pleaca cu el.Eu acum vreau sa ma mut din aceasta clasa, dar parintii banuiesc mai mult ca sigur nu ma lasa sa ma mut.Inca nu le-am spus situatia asta, si daca le-o voi spune, parintii vor vorbi cu diriginta despre situatie.Dar diriginta nu ia masuri! In mod sigur o sa le spuna colegilor ca nu mai faca misto de mine si sa nu mai chiuleasca; dar colegii nu o sa asculte si o sa mai ma ia de prost ca de ce am spus si etc.Acum ce sa fac? Eu vreau sa ma mut in alta clasa in care este si un fost coleg din generala.NU SUNT SIGUR CA PARINTII MA VOR LASA SA MA MUT.CREDE-TI CA DACA O SA LE SPUN POVESTEA O SA MA LESE SA MA MUT? Parintii mei daca e vorba de scoala si de mine fac tot posibilul sa fiu bine DAU FUNDA!-multumesc

2 răspunsuri:
| mdany a răspuns:

Daca parintii tai vor face treaba asta, atunci explica-le situatia si sigur vor intelege. Un elev bun intr-o clasa cu elevi care merg la scoala doar sa umple clasa va ajunge sa fie ca ei ( asta cu timpul). Este exact ca oaia neagra intre oile albe.Vei iesi in evidenta mereu si vei fi vazut diferit fara de ei. Mergi intr-o clasa unde crezi ca te poti intelege cu persoanele de genul tau. Parintii intotdeauna vor face orice ca propriul copil sa fie in siguranta.

| OldSoul a răspuns: