| Raluca07SF a întrebat:

Am o problema, am dat comanda de pe un site, nu eram prea sigură de el, dar am incercat, deoarece de fiecare dată când am comandat de pe un site diferit a fost in regula! Dar de două zile nu primesc nicio actualizare a coletului chiar dacă le-am trimis mesaj prin mail, nimic, nu stiu ce sa fac, fiindca trebuie să îmi vina zilele astea!

9 răspunsuri:
| Omis a răspuns:

Suna la ei. Presupun ca au un numar de telefon.

| Raluca07SF explică (pentru Omis):

Am trimis mesaj la numărul pe care mi l-au dat ca sa-i contactez, dar am primit ca răspuns,, Cine sunteti?" si după le-am zis situatia si nu am primit niciun răspuns

| siriusblack98 a răspuns (pentru Raluca07SF):

De pe ce site ai comandat mai exact? Si atata timp cat nu ai achitat cu cardul ci ai bifat Ramburs, poti sta linistita.

| CristianXP25 a răspuns:

Paii ..in primul rand ..atat cat nu ai platit, iti este indiferent ca fac comanda sau nu.
Probabil cum au zis si ceilalti vizitatori ..sunt prea multe comenzi.

| anndreeaac1999 a răspuns:

Probabil sunt au prea multe comenzi, ai incercat să-i suni?

| Raluca07SF explică (pentru anndreeaac1999):

Am trimis mesaj la numărul la care mi-au zis si am primit ca mesaj,, Cine sunteti?" si le-am zis situatia si nu am primit niciun răspuns

| Omis a răspuns (pentru Raluca07SF):

In astfel de situatii se suna, nu se trimit mesaje.

| Raluca07SF explică (pentru Omis):

Da, dar faza e că a răspuns la mesaj, eu am trimis decât mesaj deoarece ma gândeam ca nu e numărul corect

| Raluca07SF explică (pentru Omis):

Ei mi-au trimis un alt numar, deoarece (asa au zis ei ) cel după care mi-au trimis prima dată mesaj nu este monitorizat