| Syrten a întrebat:

Buna TPU! Cum e sa fii customer support? As vrea sa aplic la Bringo dar nu m-am lovit niciodata de astfel de job.
Daca poate sa imi spuna cineva care este sau a mai fost.
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Nu trebuie sa suni, tu, te suna clientii, suna oamenii, tu raspunzi si dai lamuriri, revolve probleme ce oamenii suna, ca de aia suna ori prt ceva informatii, ori pentru asi rezolva ceva probleme ce le au deja.

Este daca vrei ca la receptie la hotel, te duci la hotel spui ce doresti, sa inchiriezi, sa afli de preturi, iar daca deja stai acolo tot la receptie suni si le spui, uite nu curge apa la chiuveta, ce fac?

Ei ceva genul asta, doar ca tu le explici oamenilor ce sa faca, cum sa faca, ori le dai informatiile ce ei le cer, asta daca face obiectul activitatii tale.

5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Ce vrei tu exact sa afli asta nu stiu eu exact, caci nu am lucrat la ei, dar ce descriu ei este aici https://www.bestjobs.eu/ro/loc-de-munca/customer-support-specialist-122
am oferit 'gargara' lor, nu stiu cat te intereseaza pe tine asta, am zis poate iti faci o parere in lipsa unor raspunsuri ale unor useri care sunt sau au fost angajati la ei...caci sunt slabe sanse ca cineva sa fi lucrat asta la bringo... dar nu imposibil!

| relian a răspuns:

Adica vorbesti cu clientii, gargara.Nu e nevoie sa stii acum, or sa te invete cei care te angajeaza ce sa faci, ce trebuie sa stii etc.

Customer support, trebuie sa stii chestii legate de ce activitate are acea firma.
Un exemplu, gindeste la un telefon, computer vindut de o firma X. Ce face un angajat ce lucra la departamentu Customer support? Raspunde la ce intreaba lumea, legat despre un telefon, calculator, asigura informatiile necesare ca clientii sa isi rezolve problemele cu produsl ce l-au cumparat de la acea firma.

De regula acestia ajuta online sau la telefon, de la probleme aparute, la informatii de spre produse.
Dar si acolo ai mai multe Tehnic support, gargara suport laughing de regula majoritatea is cam pe dinafara, doar cei de la Tehnic support mai stiu cate ceva.

Asa ca nu-ti fa griji, mai te injura lumea, dar asta online, sau la telefon, de regula te injura in gandul lor, pentru ca la telefon sau online toate conversatiile is inregistrate.

| Syrten explică (pentru relian):

E ca la Call Center si trebuie sa am un target de a suna nu stiu cate zeci de persoane?

| relian a răspuns (pentru Syrten):

Nu trebuie sa suni, tu, te suna clientii, suna oamenii, tu raspunzi si dai lamuriri, revolve probleme ce oamenii suna, ca de aia suna ori prt ceva informatii, ori pentru asi rezolva ceva probleme ce le au deja.

Este daca vrei ca la receptie la hotel, te duci la hotel spui ce doresti, sa inchiriezi, sa afli de preturi, iar daca deja stai acolo tot la receptie suni si le spui, uite nu curge apa la chiuveta, ce fac?

Ei ceva genul asta, doar ca tu le explici oamenilor ce sa faca, cum sa faca, ori le dai informatiile ce ei le cer, asta daca face obiectul activitatii tale.

Răspuns utilizator avertizat
| MistarGoGu a răspuns:

Un fel de interogatoriu ca la Politie! Doar ca intrebarile clienților uneori sunt sub IQ-ul unui " Garcea " cu 15 ani vechime... daca ai chef de stres si UMOR gratis poti sa încerci câteva zile pana cedezi NERVOS