| Gurgiu a întrebat:

Am și eu o intrebare sunt începător și as avea de ales din următoarele modele de mașini: golf 5/Peugeot 407/Fort Focus
Nu contează motor sau etc vreau sa știu care este mai bun in funcție de piese și etc și ce motor ați recomanda la fiecare pentru diesel sau benzina

Răspuns Câştigător
| ClaudiuM1997 a răspuns:

Salut. Peugeot as scoate fiind din clasa superioara ( piese mai scumpe) si francezii cam au probleme cu electronica.
Din cele 2 ramase, daca vrei diesel atunci as merge pe golf 1.9 TDI si daca vrei benzina as merge pe focus 1.6 MPI. Ambele is masini bune, mecanici si piese exista peste tot. Doar ca una dupa mine e mai fiabila pe partea diesel ( golfu) iar cealalta la benzinare aspirate ( focus).
VW au tentinda sa consume ulei la benzinare de aia nu il recomand iar la motoarele TSI au si alte probleme pe langa.
Fordu focus pe partea diesel, cele mai dese motoare intalnite sunt cele 1.6 TDCI luate de la francezi. Nu is reusite si lumea le evita.

2 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Toate sintt bune pana se strica laughing ori daca is deja defecte, ori uzate, o sa se defecteze la tine.
Orice motor este bun, daca este intretinut.Restu tine de tine ce vrei de la un motor, vrei doara sa te duca si aduca de colo colo, ori vrei sa fie puternic? Vrei sa consume putin, ori vrei putere marer, fara sa conteze consumul.

Masinile mai bune sunt alea cu motor pe benzina.asta comparativ cu cele diesel, ma refer la autoturisme.
Sint masini cu motoare pe benzina care consuma cat si alea pe motorina, dar nu te astepta sa zboare.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sunt cam la fel. Nu pot sa zic care, ia o pe aia care are mai putine defecte(mecanice).
Dar la modele vechi(sub 2010) te sfatuiesc 100% sa nu iei diesel, si automate. Cutia automata face probleme f repede si costa. Diesel ul e complicat rau si se strica tot mai repede, piesele costa mult la motor, se incalzeste greu etc etc e bataie de cap.