| deyutz95 a întrebat:

Buna, am o nelamurire/intrebare vad ca tot mai multa lume isi resofteaza masinile, vreau si eu sa stiu ce avantaje si dezavantaje sunt. Am citit pe net ca daca ai un soft bun instalat poate sa iti scada consumul, sunt curios daca se poate asa ceva si ce alte avantaje mai sunt sau daca apar probleme

3 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Nu se compara nimic cu ceea ce a facut fabricantul, e o prostie tinereasca. La consum n-are cum sa fie mai mic indata ce clientul doreste mai multi CP si viteze creste semnificativ haleala la masina. Cine vrea consum sa isi cumpere masina electrica sau pe GPL conversie

| Panamax a răspuns:

Eu am remapat-o la 200.000km.Acum am trecut de 400.000.
Consuma ceva mai putin si trage mult mai bine. Daca inainte facea suta in 7 sec acum o face in 6.
Si viteza maxima a crescut.
Consumul a scazut cu 1litru la suta de km, la acelasi stil de mers.
La masinile turbo castigul de putere poate fi si de 40%.
La aspirate 4sau 5%.

| cyberalex a răspuns:

Da se pot face fara indoiala.
Aparent asa este, dar nu este adevarat.
Remaparile facute in ECU cel mai adesea se rezuma la marirea cantității de aer, merge bine la drum întins si drept (mărește puterea aparenta), dând impresia consumului mai mic, dar nu ai tracțiune (exemplu: ca ajungi la 100km/h in loc de 10 sec. o va face in 15 sec. sau ca sa urci un deal vei avea probleme).
Daca vrei o conducere sportiva, atunci se va marii si consumul de combustibil, pentru o putere reala (si tractiune).
Dar, masinile din fabrica vin cu reglaje standard, verificate de producator (fiabilitate, rezistenta, uzura, etc).
De aici incep sa apara probleme la alimentare, motor, siguranta masinii, etc.

DECI: daca vrei o remapare corecta atunci vei avea nevoie de tuning (schimbarea componentelor) pentru a face o treaba buna (mapele se fac in functie de caracteristicile componentelor).

De aceia am reinstalat mapele originale in multe masini.