| paulionescu25 a întrebat:

vreau sa dau pentru permis categoria A. imi re comandati va rog frumos o motocicleta pentru un incepator. asi prefera un motor 125. sunt foarte indragostit de yamaha virago 125. ce parere aveti? multumesc

Răspuns Câştigător
| Caddillac a răspuns:

Unchiul meu avea un virago 535 din 2004, sincer imi placea foarte mult cum arata, dar si cum mergea, ca motor cred ca este fiabil, pana la urma e Yamaha.
Despre piese nu stiu ce sa zic, cred ca gasesti dar nu stiu sigur in Romania dar poti face comanda din Italia.
In cocluzie, sunt bune, dar nu iti recomand sa iti iei un 125 cu categoria A... ar fi pacat.

6 răspunsuri:
| JohnnyBi a răspuns:

Ai 24 de ani, poti conduce orice de la 50 cmc la 2300 cat are triumph rocket si tu vrei un rahat de 125. te vei plictisi repede de 125 si vei vrea mai mult, asta iti garantez. eu mi-am luat de 600 un fz6 si vreau 1000...si am permis de 2 luni

| paulionescu25 explică (pentru JohnnyBi):

Pai da jonny dar sunt incepator si imi e putin frica de viteza. vreau ceva mai simplu.

| Celcareajuta a răspuns (pentru paulionescu25):

Acum, eu as alege asta: http://www.autovit.ro/kinroad-xt-M3954148.html
1. Este noua
2. Puterea pare ok
3. Faci experienta cu ea fara costuri suplimentare
4. Poti sa o schimbi peste 2 ani si nu cred ca pierzi mai mult de 300 de euro

| JohnnyBi a răspuns (pentru paulionescu25):