| mister_9867 a întrebat:

Pot sa dau la scoala de soferi in orice oras, sau numai acolo unde am domiciliul trecut pe bueltin? Eu sunt studenta in Bucuresti, stau de 2 ani jumate aici, insa buletinul il am pe Slatina.Multumesc.

14 răspunsuri:
kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Nu e obligatoriu sa dai in orasul din care esti, in cazul tau in slatina. Conditia de baza pentru a da in alt oras decat cel in care esti este sa ai viza de flotant si o vechime de 3 luni pe ea.

lolita
| lolita a răspuns:

In sfarsit om slatineanca de-a mea big grin. poti sa-l dai in orice oras sau chiar in orice tara.

Anna
| Anna a răspuns:

Poti sa faci scoala de soferi in Bucuresti sau in oricare alt oras, dar examenul auto il vei da in orasul tau natal-respectiv Slatina.

| yadora a răspuns:

Buna.
Numai acolo unde ai domiciliul.

| psiholoaga a răspuns:

Poti sa faci scoala si aici. Nu stiu exact procedurile, intereseaza-te. Eu am o prietena care e din giurgiu si a facut scoala in bucuresti. Nu stiu exact cum e cu examenul...

| butterfly_1328 a răspuns:

Numai unde ai adresa pe buletin, daca vrei sa faci in alta parte trebuie sa-ti faci mutatie

| ankyann a răspuns:

Examenul sa da la adresa din B. I(Carte de identitate) sau daca ai viza de resedinta(flotant) in Bucuresti il poti da aici. Mult succes!

| paul_4864 a răspuns:

Poti dar iti trebuie o viza de flotant

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

O viza de flotant si treci la treba

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună.
Școala de șoferi o poți face oriunde pe teritoriul Românie.
Examenul îl dai la locul unde figurezi în C. I. sau viză de flotant cu cel puțin trei luni înainte de a susține testarea.
Mult succes.
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poti sa faci scoala unde vrei daca iti iei o adeverinta

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dupa legea noua data acum merge si cu viza de flotant. poti sa dai examenul in Bucuresti

| kufu a răspuns: