| Shadow136o a întrebat:

Salut! Am un astra g 1.6 8V 84 cp, motor aspirat evident. As vrea sa ii măresc puterea, iar prin asta ma refer la accelerație. Stiu, nu prea se poate și e cam imposibil sa fac asta, dar as vrea sa fie mai fasneata, sa accelereze mai repede. Nu ma interesează viteza, ci doar accelerația, sa accelereze mai repede. Cum as putea face asta fiind un motor aspirat? Soft nu vreau sa ii fac. Am auzit ca bujiile iridium sunt mai bune, au o scânteie mai buna și ma gândeam sa ii pun niște bujii de genu pe viitor. Un filtru sport K&N dacă as pune ar fi vreo diferența? De asemenea ma gândeam sa ii pun și o finala sport cândva, pentru un sunet decent.
Voi ce părere aveți?

15 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Asta cu motor 8 V, wow, ce tareeeee! Bujiile alea poate iți cresc puterea de la 60 cai (că 84 nu mai are de mult) la 61. Deci mare brânză nu faci.

Dacă chiar vrei să schimbi ceva pentru putere mai mare, ghici ce ai putea schimba?

| Shadow136o explică (pentru sierra1):

Ce înțelegi tu prin 8V?

| sierra1 a răspuns (pentru Shadow136o):

Sune-ne tu ce ințelegi

| Shadow136o explică (pentru sierra1):

8V înseamnă 8 VALVE. Dar tu cred ca ai înțeles V8

| sierra1 a răspuns (pentru Shadow136o):

Nu am ințeles asta - o mașină V8 nu e de 84CP niciodată chiar dacă merge intr-un singur cilindru

| Shadow136o explică (pentru sierra1):

Pai eu nu am scris V8. Am scris 8V adică 8 valve. Asa cum este și 16V-16 valve, 20V-20 valve, etc

| sierra1 a răspuns (pentru Shadow136o):

Amical vorbind: e timpul pentru una mai nouă!

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Filtrul sport nu îți dă putere, dar te ajută să exploatezi motorul mai bine dpdv al sportivității, că auzi când trage mai bine.
Pentru putere nu prea ai ce să îi faci, singura soluție ar fi să schimbi motorul, cu un 1.8 de bertone sau un 2.0

| Shadow136o explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Nah...mai vreau sa țin mașinuța asta încă vreo 2 ani fiindca am băgat destul de mulți bani în ea. Ma gândeam și la 1.8 dar și la 2.0 turbo. E ce trebuie 2.0 dar nu as vrea neapărat un coupe. 1.8 de 125 cp ma gândesc cum e ala, cred ca trage bine și ala. Oricum, dacă n o sa mai fie opel pe viitor, probabil va fi ceva 1.8T

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Shadow136o):

S-ar putea să îți fie dor de Opel.
VAG-urile au ținuta de drum mult mai aiurea.
Renault și Ford sunt într-adevăr mai ok la suspensie, referindu-mă la Megane și Focus.

| Shadow136o explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Nu știu ce sa zic. As rămâne tot pe astea mai vechi, mai fiabile. Din cate știu eu, începând cu Astra H au apărut multe probleme. Plus ca sunt genul care sa modifice pe partea de aspect, nu am de gând sa o las stock. Am 19 ani, sunt tânăr și neliniștit laughing. Cândva ma gândeam la A3 8L, dar a început sa îmi placa mai mult cum arata Astra G ul. Atâta tot..ca as fi vrut sa fie puțin mai nervoasa dar am de gând sa o țin si sa o întrețin cât mai bine

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Shadow136o):

Astra H e foarte ok și asemănătoare cu G, la mecanică. Are doar CIM-ul mai sensibil, adică modulul coloanei de direcție, care lucrează cu ESP-ul, citirea cheii și semnalizarea. Am pe Vectra C același CIM, la 320. 000km încă e nedesfacut, trebuie curățat, că uneori face figuri (se aprinde abs, esp, nu se mai opresc semnalizarile când îndrepți volanul.
Un Astra H GTC ar fi bun pentru tine, cu motorul z19dth (1.9 cdti 150cp), pe care îl poți softa la orice colț de bloc, la 190cp.
A3 nu ar fi o alegere proastă, dacă iei generația veche de 1.8T. Modelele mai noi, TSI și TFSI nu sunt reușite.
Am avut și eu o Astra ca a ta, din păcate m-a întâmpinat cu foarte multe șuruburi blocate, și probleme costisitoare, apărute din senin. Doar reparația calculatorului de pe motor m-a ajuns aproape 1000 de lei, în condițiile în care mașina a făcut doar vreo 3000km la mine.
Folosesc foarte mult Vectra C, cu acel diesel z19dth, și nu mănâncă decât consumabile. Ca fiabilitate e foarte mult peste Astra G, deși lumea laudă G-ul ca pe o icoană laughing
Ținuta de drum era ok, stabilă, deși e mașină mică. Mă înghesuiam în ea ca în lift, față de Vectra laughing
Dar prin oraș era fâșneață, iar la consum era la fel ca un diesel.
https://youtu.be/zqv1C53thBo

| Shadow136o explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Ah. Diesel laughing îmi plac mai mult benzinarele sincer, fiabilitatea lor și felul cum merg. Aseară mi-a trecut prin minte A3 ul 8P cu motorul de 2.0 FSI 150cp care am citit ca e mai fiabil decât 1. 8TFSI. Dacă erau prin România Astra G OPC, practic motorul de opc dar pe caroseria de hatchback era super. M as fi dus pe opc 1 de 160cp. Asa...pe mobile.de sunt câteva și scumpe în draci si nici dotări multe nu prea au

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Shadow136o):

Poți să mergi pe Vectra C sau Signum 2.0T
Sau versiunile OPC, 2.8T, dar care au taxele enorme.
Am de la serviciu o Skoda 2. 0fsi, e din 2005, are 150cp și trage cam la fel cu z19dth, dar consumă mult. Nu o pot scoate sub 9 litri la suta de km, fără să intru în orașe. Pe oraș mănâncă 14. Mi se pare enorm.
De fiabilitate la benzinar m-am convins... Că nu e.
Motoarele diesel au interne infinit mai rezistente, iar combustia lor nu e la fel de sensibilă. La benzinar și un egr parțial deschis îți afectează grav mersul motorului, pe când dieselul scoate un pic de fum, aprinde un bec, dar merge și câțiva ani așa, aproape la fel.

| UserRo10 a răspuns:

Admisie si evacuare custom facute cu cat mai putine pierderi de sarcina
Chiulasa portata
Arbore came upgrade facut special
Pompa combustibil si injectoare debit marit
Soft nou