| Rares311 a întrebat:

Salut. Am un golf 6, 1.4 TSI, cutie automata, 200 000 km, cumparat de cam 2 luni. Am schimbat la el distributie, ulei la motor si la cutia de viteze, pompa de apa si alte cateva lucruri ce se mai schimba, iar astazi mi-a aparut martorul check engine in bord si nu pot porni cu ea de pe loc. Pot sa o dau in reverse sau drive, dar efectiv nu pleaca in nicio directie.Martorul nu mai e insotit de altul. Daca este cineva care a mai dat de aceasta problema si stie cam ce ar putea fi va rog un raspuns... eu sunt incepator si as dori raspunsuri serioase daca se poate. Astept mecanicul sa vina sa constate, dar nu pot sa sta eu impacat cu ideea asta. Multumesc anticipat!

3 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Daca nu pleaca deloc, inseamna ca ai probleme la transmisie, mai exact la ambreaj, nu cupleaza ala.
Asa e cand te apuci sa schimbi tu chestii care nu se schimba, cand umbli la chestii ce nu se umbla.

Dar na omu cand nu are ce face, crede ca daca da el cu parfrum, daca curata etc, o sa fie bine. Uite ca citeodata nu-i bine deloc.

Pina nu scanezi mamsina sa vezi ce cauze ar fi, nu poti sa stii nimic.Sa nu plece deloc, ciudat, poate nu ai deloc ulei in transmisie laughing de aia nu pleaca.
Alta cauza nu stiu, sa nu fi deconectat ceva la transmisie ala care tia schimba ce spui ulei.

Povesteste asa cum sa intimplat.Adica inainte mergea, apoi ai fost sa schimbi alea si ai mers dupa sau de atunci face figurile astea?

Asa si fara amanunte si fara scanare, vrei si cu sufletu in rai laughing

| ValentinMihai78 a răspuns:

Este un vehicul controlat de un computer de bord și senzori montați în diverse locuri.
În momentul în care se face o revizie, o înlocuire de subansambluri și nu se respectă întocmai ordinea de montaj a cablurilor, senzorilor vor apărea astfel de situații.
Da, vine mecanicul, dar trebuie să verifice la fiecare piesă schimbată dacă s-au respectat toți pașii la remontare.

| Lrs2015 a răspuns:

Diagnoza. Nu poate zice nimeni exact fara, poate doar presupune.