| CristiB93 a întrebat:

Salut. La un motor de 2 l 318 diesel de la bmw e 46 2003, care ar fi cel mai bun ulei care se foloseste, cel original sau merg si alte uleiuri? Eu folosesc de la castrol 10 w40, dar nu e bun ca imi consuma mult si as vrea sa-l schimb. Ce imi recomandati?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Https://www.autokarma.ro/......0-4l-mobil
Asta e compatibil cu masina ta. Ai nevoie de 5.5 litri, deci trebuie sa cumperi 6l.
Il folosesc si eu la o masina, e foarte ok.

16 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Numai raspunsuri proaste mai ales de la unii (nu dau nume) care sunt si mecanici, se stie el care! Dar daca el e macanic de masini de 800 si 1000 de euro nu ai ce sa-i faci.
E adevarat uleiul recomandat de producator ca si vascozitate e cel care se foloseste la masina si cel mai indicat, dar in timp masinile datorita sutelor de mii de km capata uzura, atunci uleiul de tip 5w30 se va duce precum apa, in acel moment unii inlocuiesc cu un ulei mai vascos doar pe jumatate adevarat.
Trebuie gasita cauza cum a recomandat cineva motorul tau e posibil sa necesite segmentare! Faptul ca pui un ulei mai vascos ca de TIR nu va ajuta ba din contra.
Ce sa va fac toti aveti BMW, noi astia mai amarati avem japoneze la care motorul e tipla, eu il duc in 6000 de ture zilnic si nu e solicitat ca poate 7000, cand vrea unul cu o besinoasa diesel sa se tina de mine isi incinge motorul si scoate fum ca un furnal happy
Pe scurt strange bani si mergi la service cu ea si vezi care e cauza pentru care e consumul ridicat de ulei, motorul, turbo etc?

| sierra1 a răspuns:

Cu cât scazi prima cifră, cu atât vâscozitate crește, uleiul e mai bun dar și probabil și setea motorului de a-l "păpa". Du-te mai departe cu ce folosești, motorul e o leacă uzat, n-ai ce-i mai face

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

10W40 e ulei pentru motoare din 1900 toamna.
BMW-ul tau avea nevoie de ulei 5W30 sau 5W40 cu aprobarea BMW LL04 sau LL01