anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut pasionaților auto, sambata merg sa cumpar un golf 4 1.6 16V vreau sa stiu si eu cat costa înmatricularea unui astfel de golf, sunt incepator nu le am cu documentațiile, pot sa fac numere roșii si sa merg o luna fara sa o înmatriculezi?

Răspuns Câştigător
| Flo193 a răspuns:

Salutare,daca masia nu a fost inmatriculata in Romania poti scoate 3 seturi de numere rosii a cate 30 de zile fiecare sau 1 set pe 90 de zile timp in care o poti inmatricula.
Daca masina este inmatriculata pe Romania nu poti scoate numere rosii, proprietarul iti va instraina talonul cu data vanzari si tu vei avea 30 de zile la dispozitie sa circului cu ea si sa o inscrii..ai grija daca depasesti durata, politia cand te va opri iti va ridica talonul...fiscalul adica stampila ce se pune pe contracte ii valabila 90 de zile...cand faci contractul o sa fie in 5 exemplare cu toate se duce vanzatorul la primaria sa le stampileaza si o scoate din evidenta
Iti mai raman 4 unu ramane la primaria vanzatorului...unu mai ramane la vanzator, cu restul de 3 te duci la tine la primarie sa o iei in evidenta iti stampileaza si tie contractele, unu mai ramane la primarie, mai iti raman 2. unu il ducu la inmatrculari si cu ultiumul ramai tu... sper ca te.am putut ajuta..scuza eventualele greseli gramaticale laughing

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Numerele rosii se iau doar daca masina nu e inmatriculara in Romania.
de unde iei masina?

| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Tot din România

| suntserios a răspuns (pentru anonim_4396):

Atuci nu ai nicio treaba cu numere rosii masina fiind deja inmatriculata

| sierra1 a răspuns:

Transcrierea - acte și numere - până in trei sute. La RAR e mai cu "cântec!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Intotdeauna ai voie sa faci numere rosii, un numar roșu e valabil 30 de zile.