| Dumbi a întrebat:

Imi place foarte mult ideea de a lucra cu animalele, adica imi place meseria de Medic Veterinar. Ce studii trebuie sa fac? Conteaza foarte mult daca eu stau la bloc, si am crescut la bloc? Nu prea am avut contacte cu animale domestice, in afara de caini, pisici. Stiu ca sunt multi medici veterinari care au crescut la casa…

8 răspunsuri:
NOname
| NOname a răspuns:

Contează să nu-ţi mănânci pacienţii.hee hee

| Donsavas a răspuns:

Facultatea de medicina + rezidentiat = 6-7-8 ani de studiu. Se merita. E un domeniu cautat si o profesie nobila, foarte frumoasa.
Nu oricine ajunge medic, ca sa nu mai spun cate beneficii vei avea in urma unei asemenea cariere. Sa nu uitam de satisfactia de a ajuta atatea animale fara stapan, abandonate, pe langa cele care au stapan (sunt multe) si stapanii lor isi permit sa le intretina(in cele mai multe cazuri asa e)
Numai bine! Consideri ca merit funda? multumesc oricum.

| Dumbi explică (pentru Donsavas):

6-8 ani de studiu? Eu stiam ca facultatea de medicina tine doar 5 ani si cu masterul 6. E cam mult… 8 ani, nu stiu ce sa zic… Nu am 2 vieti, am doar una si eu vreau pe la 23-24 de ani sa ma intretin din slujba pe care o profesez…

| Donsavas a răspuns (pentru Dumbi):

La medicina se fac 6 ani de facultate + 3-4-5 ani de specializare: medicina generala(3 ani), cardiologie, psihiatrie, oncologie(4 ani) sau neurochirurgie(5 ani). cam cat facultatea de medicina generala umana. Poate mai putin. s-or face vreo 6 ani. Nu m-am interesat, eu nu am vrut sa dau acolo, eu doresc sa ajut oamenii! happy

| Dumbi explică (pentru Donsavas):

Dar eu nu vorbesc despre biologia la om, la animale. Chiar daca au sistem ca al nostru, majoritatea mamiferelor, tot avem/au ceva in plus fata de ei/de noi. Nu exista o Facultate de Medicina Veterinara sau ceva?

| Donsavas a răspuns (pentru Dumbi):