| Andrei555678 a întrebat:

Salut,sunt elev in clasa 12-a la o clasa de economic, am 17 ani si ma intereseaza sa merg la facultate in Anglia(am membri din familie acolo), doresc sa fac o facultate de management si vreau sa stiu de ce as avea nevoie ca sa intru la facultate si ce cerinte ar mai fi, deja o sa dau Cambridgeul anul viitor pana in bac si daca conteaza nota la bac. Daca puteti sa-mi oferiti cat mai multe informatii va rog m-ar ahuta foarte mult.Multumesc!

8 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Daca familia ta isi poate permite sa plateasca mii de euro, timp de 3-4 ani cat tine facultarea in UK, sigur, de ce nu?!

Informatii oficile si reale gasesti pe site-ul guvernului din UK la "study visa" ori "student visa" pentru a afla daca esti eligibil conditiilor cerute de UK.
Daca terminai liceul in UK si parintii tai erau acolo cu viza de munca legala, era mai simplu pentru tine sa te inscrii la facultate, in conditiile acelea.

Uite aici info pentru tine:
https://www.topuniversities.com/......udent-visa

https://www.gov.uk/......udent-visa

| MrAM a răspuns (pentru Violleta2022):

Nu are nevoie de mii de euro, nu mai baga copilul in panica daca nu stii despre ce e vorba. Se acorda students loans in 90% din cazuri, cu un loc de munca part-time se poate descurca mai mult decat oky.

| Violleta2022 a răspuns (pentru MrAM):

Tu ai idee ce inseamna "student loan" si cui i se poate aloca?
Pentru ca nu-i eligibil oricine sa obtina acest imprumut.

| Violleta2022 a răspuns:

Ai posibilitatea sa studiezi in strainatate daca esti olimpic international la unul din obiectele astea: matematica, fizica, chimie, sau IT.

Mai sunt si alte forme de a studia afara, dar mai toate au cerinta platii cursurilor sau a facultatii.
Trebuie sa intri pe site-ul guvernului din UK si sa citesti ce scrie acolo, la "student visa" care sunt cerintele si daca esti eligibil.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Https://edmun.do

| MrAM a răspuns: