anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Avem nevoie de educatie sexuala
Nu de alta, dar cam toate fetele intreaba daca au ramas insarcinate, chiar daca le-a venit menstruatia
Voi ce parere aveti?

16 răspunsuri:
caramela
| caramela a răspuns:

Bunahappy
Ar fi indicat sa se introduca in scoli macar o ora pe saptamana /luna si ar fi suficient!
Dar cine sa ia atitudine?
Parintii sunt plecati/pe profesori/invatatori nu ii intereseaza, asa ca, cine sa ia atitudine?
O zi bunahappy

| sublime89 a răspuns:

Nu doar Romania are nevoie de educatie sexuala, ci intreaga lume. Asta daca vrem sa ne mearga bine.

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns:

Ce sa faci tu cu educatia asta pisoi? Nu ai ajuns nici macar sa te antrenezi in baie solo rolling on the floor

| anonim_4396 explică (pentru Popescu_Eugen_1964):

Ma antrenez de mult solo, sa stii

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns (pentru anonim_4396):

Spuneai ca ai 7 ani mai Bambilici.

| anonim_4396 explică (pentru Popescu_Eugen_1964):

Am 4 si 2 luni

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns (pentru anonim_4396):

Pai vezi ca antrenamentul solo dauneaza? Nu mai stii cati ani ai.

| anonim_4396 explică (pentru Popescu_Eugen_1964):

Asa e

| Deaad a răspuns:

Parerea mea e ca multi fac trolling.
Cum c***t sa intrebi daca ramai insarcinata daca ma mastrubez cu un castravete sau daca am facut *** ala de petin*?

| Deaad a răspuns (pentru Deaad):

Inca odata le atrag atentia astora de la TPU ca sunt batuti in cap ca nu ma lasa sa scriu aici pe site niste termeni dintre care unul dintre el este stiintific si trebuie sa il pocesc, iar celalalt nu e deloc obscen.

| Deaad a răspuns (pentru Deaad):

Adica petin*.
C***t, sa spunem ca e desi nu e.

| anonim_4396 explică (pentru Deaad):

Stiu si eu de trolling
Si eu faceam
Dar sunt unele care intreaba daca au ramas insarcinate dupa ce au facut sex protejat

| Divy a răspuns (pentru anonim_4396):

Sunt cazuri în care după sex protejat să fie însărcinate metodele de protecție oferă maxim 99, 99%