| Barajag a întrebat:

Ce meserie aveti? va place ceea ce faceti?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sunt mecanic de locomotiva dar momentan pilotez avioane ca nu au astia personal...
Sa-i vezi ce dragalasi sunt pasageri cand intru in picaj, toti tipa si dau din maini(banuiesc ca de bucurie), am tendinta de a ma ghida dupa liniile de cale ferata dar asta e imbin alcoolul cu placutul sau utilul cu alcoolul... whateverrrrrrrr
Daca-mi place? mor dupa meseria asta, chiar si dupa ce m-au suspendat eu tot mai fur cate unul sa-l pilotez...hai pabatting eyelashes

19 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Sunt profa de franceza. Ador copiii si-mi place la nebunie meseria mea, desi cam seamana a munca patriotica. laughing

| Silvia a răspuns:

Sunt somera si asa sper sa ramanlaughing

mumoasa
| mumoasa a răspuns:

Eleva de liceu laughing
Deocamdata ma incanta ideea.Sa vedem dupa aia happy

constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Am fost referent, acum sunt pensionara.

| Barajag explică:

Eu am mai multe meserii:croitoreasa, manichiurista, acum sunt baby sitter, imi plac enorm copii, dar cel mai mult mi-ar fi placut sa fiu scriitoare si sper sa ajung candvahappy

| Barajag explică:

@bro:neahhh, zi-mi altcevabig grin...sincer nu am vz nici un film cu harry potter

| SweetCandy a răspuns:

Medichappy

| ViVi a răspuns:

Eu sunt la scoala trec in clasa a 8
dar cand voi fi mare vreau sa ma fac psihologlove struck
imi place sa ajut lumea
dar tu ce meserie ai?

| danutza a răspuns:

Mai nou studenta laughing sper sa imi placa meseria asta laughing

| Ellena a răspuns:

Eu am meseria de boboaca deocamdatahee heehee hee, tu?

| alle_1861 a răspuns:

Sunt eleva, si imi place. happy

| eewan a răspuns:

Eu ar trebui sa ma las de calc si sa pun mana pe carte daca vreau sa devin sofer. daca nu "mersul pe jos e sanatos"winking

| maria4320 a răspuns: