| CitescSiSeriale1345 a întrebat:

Ce ziceti de afirmatia banii aduc fericirea? Eu sunt de acord dar depinde de cirumstante, adica daca lucrezi 8 ore de luni-vineri si iei si bani multi atunci da banii aduc fericirea! Daca lucrezi de luni-sambata cate 10 ore in cazul asta nu o sa ti-o aduca ca nu ai timp sa faci nimic, exact cum am zis depinde de circumstante.

Răspuns Câştigător
| RAY a răspuns:

De asta am scris ca ideea e sa fii impacat cu tine, eu de asta lucrez ca persoana fizica autorizata, ca nu suport idioti, incearca sa gasesti pacea, linistea, sa te descoperi pe tine insati, renunta la acel job si cauta altceva, uite eu as vrea sa fac un curs nou sa stiu mai multe, ce profesie ai?

5 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Ai dreptate, fizicul nu conteaza ca vedem sufletul omului iar banii cine are nevoie cand poti locui sub un pod de cateva milioane de euro mai ales iarna in frig cat despre mancare mai pescuiesti un peste, poate nimeresti cel de aur, de ce trebuie sa fii fericit? trebuie sa fii implinit, impacat cu tine

| CitescSiSeriale1345 explică (pentru RAY):

Cum zici tu sa fii impacat cu tine, banii ajuta la asta, dar depinde de circumstante, ca daca te duci la job si sefu sterge cu tine pe jos 24/24 ai si niste colegi aiuriti mai si muncesti 10 ore pe zi, degeaba ai bani.

| RAY a răspuns (pentru CitescSiSeriale1345):

De asta am scris ca ideea e sa fii impacat cu tine, eu de asta lucrez ca persoana fizica autorizata, ca nu suport idioti, incearca sa gasesti pacea, linistea, sa te descoperi pe tine insati, renunta la acel job si cauta altceva, uite eu as vrea sa fac un curs nou sa stiu mai multe, ce profesie ai?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Exact cum ai zis: depinde de circumstanțe.

| Ararat a răspuns:

De acord.

| Oceaniaaa a răspuns:

Banii te ajuta in toate aspectele vietii, dar timpul e cel mai pretios.

Întrebări similare