| Loreeee444 a întrebat:

Se pot lua anticonceptionale fara reteta ca minora? Mersi!

Răspuns Câştigător
| Holiday a răspuns:

"Nu."

Ba da, se pot lua.

21 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Anticoncepționalele le iei doar cu prescripția medicului, nu de capu tău

| corbulalbrosu a răspuns:

Pentru a fi corect informata, trebuie sa afli/sa stii ca pastilele AC (anticonceptionale) sunt medicamente hormonale, care pot fi chiar foarte periculoase in cazul in care NU sunt prescrise de un medic ginecolog. Astfel te sfatuiesc sa citesti atenta urmatoarele explicatii, privind modul in care se procedeaza... corect :