| Treble995755 a întrebat:

Scz categoria.deci aseara m-am lovit cu betisorul de urechi in ureche si vreo 3 minute ma cam durut urechea dar nu mi-a curs sange si acum nu mai aud cu urechea dreapta.si azi diminieata am observat foarte putin sange uscat in ureche...deci ce credeti ca mi s-a intamplat si ce ar trebui sa fac? dau funda plss

Răspuns Câştigător
| iralu a răspuns:

Hey, acelasi lucru l-am patit si eu acum vreo 2 luni. Am fost la medic si mi-a zis ca mi-am zgariat putin membrana, mi-a dat niste picaturi si cam in 3-4 zile totul a fost ok. Picaturile se numesc BORAMID si se pun 3 picaturi de 3 ori pe zi. Oricum, sfatul unui medic e cel mai bun, sper sa nu ai nimic grav>big grin

13 răspunsuri:
| XxY_5456 a răspuns:

Iti recomand sa faci un control ORL, URGENT!

| iralu a răspuns:

Da, exact asa am patit si eulaughing mi-a cazut o suvita de par pe fata si cand am ridicat mana am dat in betisor, deci e cam la fel. poti incerca picaturile daca vrei, sunt prescrise de medic, dar si controlul e cel mai bun.

| iralu a răspuns:

Da, mi-a curs sange cred ca si vreo...3-4 zile dupa, dar am mers la orl a2a zi parca.thinking ca m-am speriat ca nu mai audlaughing

| iralu a răspuns:

M-a durut capul putin si mi-a lacrimat ochiul dar atunci pe moment, dupa aceea nimic. La ORL s-a uitat cu o luminita in ureche si mi-a bagat un betisor sa vada daca simt sau ma doare sau ceva...dar cam atat. Nu te doare nimicbig grin mi-a dat picaturile si gata, mi-a trecut. Acum nu mai am nimic.

| iralu a răspuns:

Da, acum aud normalbig grin

| iralu a răspuns:

Hahahaha, ma bucur pentru tine:*

| AnaBlackVampire a răspuns:

Buna!

Noi nu te prea putem ajuta. Cel mai bine du-te la medic! La orelist.

Bafta!

| anonimabubulina a răspuns:

N-ai patit draga nimic.dar, totusi consulta un medic!

| Treble995755 explică: