Întrebare recomandată | RoseSauvage a întrebat:

Care sunt sansele de a lucra cu prescolari/scolari mici in calitate de educatoare/profesoara de muzica (specialiati ale acesteia) în condițiile în care sunt absolventă a unui liceu de muzică, iar în prezent sunt studentă în anul III la Universitatea de Arte din Iași-Interpretare Muzicală? Am urmat cursul acela de formare didactică, DPPD, anul acesta urmând să primesc diploma. Am aplicat pentru diverse joburi, însă nu am fost solicitată. Nu sunt încă licențiată, dar din câte am înțeles eu nu reprezintă un impediment.Menționez că nu doresc neapărat să ocup un post de educatoare,ci ca profesor pentru diverse materii opționale care vizează muzica (educație muzicală,cor, pian, etc), la o grădiniță din Iași. Am ceva experiență în lucrul cu cei mici, pentru că am mai dat lecții în privat, însă nu pot demonstra din punct de vedere legal. Sper să îmi puteți răspunde. Mulțumesc!

4 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Sanse minime.

| RoseSauvage explică (pentru neutrino):

Foarte concret raspuns, ce pot spune.

| neutrino a răspuns (pentru RoseSauvage):

Ironici, mai mult sau mai putin, putem fi cu totii, licentiati sau nu, artisti sau nu, s.a m.d. Mai greu ne este cu bunul simt. Ne-ai cerut o simpla parere si eu ti-am oferit-o. Daca te-ai fi interesat concret la Ministerul Educatiei sau la Inspectoratul Scolar, ai fi vazut ca am mare dreptate. Sansele tale sunt minime pentru ca exista mari cereri pe astfel de posturi, solicitantii fiind licentiati a unor facultati de specialitate, unii avand chiar vechime in pedagogie. In marile orase sunt destui someri cu astfel de studii terminate. Nu neg ca in situatia ta, ai putea avea ceva sanse la unele gradinite sau chiar la scoli generale, dar sa fie particulare si sa ai relatiile necesare. Eu iti doresc sa ai noroc si sa nu am eu dreptate. O seara buna!

| RoseSauvage explică (pentru neutrino):