| iondragos90 a întrebat:

Buna ziua
Doresc sa invat limba germana si nu stiu la ce scoala sa apelez.
Nu am facut pana acum cursuri de limba germana deci sunt incepator.Nu ma intereseaza diplome si altele ci sa invat sa vorbesc
Ce scoala imi recomandati in Bucuresti? ce preturi au?

6 răspunsuri:
| bobosf a răspuns:

Un curs online de germana : http://cursurigermana.ro/... daca nu-ti place online da-mi mesaj si iti pot recomanda o studenta la germana care sa faca meditatii cu tine si nu la un pret mare...

| WhiteLife a răspuns:

Buna!

Si mama a vrut sa invete germana, dar ea nu a avut timp sa mearga la scoala, asa ca a trebuit sa apeleze la internet.
Nu iti pot spune despre scolile din Bucuresti, nu stiu nimic, dar as vrea sa te ajut (daca iti foloseste cumva) spunandu-ti ca am gasit un site foarte bun, "Livemocha". Trebuie sa-ti faci cont, dar se invata foarte bine.

Succes!

| Decrepit a răspuns:

Nu te baga la scoli, pentru ca acolo sunteti multi in curs, si crede-ma, scade drastic nivelul de aspirare a informatiei pentru tine cand mai esti intr-un loc cu 10-20 de oameni si fiecare trebuie sa fiti atenti,profesorul trebuind sa se imparta mereu, ca fiecare sa ajunga, la sfarsitul zilei, competent in acea limba.

Tu cauta sa faci niste cursuri in particular, unde poti absorbi informatia infinit mai bine.Asta daca vrei sa te tii si tu de treaba.Nici sa nu te gandesti la cursuri online, frectii gen "sprache deutsche im 30 Tage/10 Woche" sau alt drac din asta, care poate nici n-o fi scris corect in reclama aia stralucitoare de pe net, ca trebuie aprofundare serioasa.Germana o fi ea usoara,dar aprofundarea,la orice limba ai vrea sa inveti,e continua,si cursurile tale trebuind sa fie la fel.