anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hey!
M-am decis sa urmez facultatea de psihologie de la Universitatea Bucuresti. La anul' voi da bac-ul si am sa aleg psihologia ca a treia materie.
Din cate stiu, admiterea la aceasta facultate consta intr-un test la psihologia studiata in liceu. Deci, din aceeasi programa cu bac-ul.
Intrebarea mea este: Daca dau bac-ul la psihologie, mai este necesar sa dau si admiterea? Practic, as da bac-ul la psiho de 2 ori. Adica, nu pot intra la facultate doar cu nota de la psihologie de la bac?
Astept raspunsuri, mai ales de la cei care sunt studenti ai acestei facultati!
Funda!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bună,
Eu sunt o viitoare studentă la Facultatea de Psihologie din București (ieri am susținut examenul de admitere și mâine aștept rezultatul)
Nu se poate să nu dai examenul de admitere in locul Bacalaureat-ului deoarece acolo se intră pe bază de examen de admitere.
Cu toate că este acceași materie ca și la bacalaureat examenul de admitere este mult mai greu decât la bac deoarece toate cele 3 subiecte sunt sub forma unor sinteze.
Anul acesta au fost 580 de candidați și 297 de locuri (97 la buget și 200 la taxă)
Anul acesta s-au dat subiecte din:
1.Motivație și afectivitatebig grinefinire, caracterizare generală, analiză comparativă și interacțiuni.( acesta era cerința)
2.Caracterizați formele imaginației
3.Caracterizați caracterul ca mecanism integrator al personalității.
Îți urez mult succes atât la Bacalaureat cât și la Examenul de Admitere.


Și eu am susținut examenul de bac la Psihologie

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

N-o alege, crezi ca iei zece si nu stii cand iei 4
si apoi vrei sa nu fi auzit de ea vreodata
sigur, dai admiterea, daca esti de neschimbat lasa-ma sa iti dau materia si subiecte...
daca ai mai multe in cap nu poti raspunde obiectiv, si acum teza mea mi se pare absolut geniala, dar personalizata.

| diaac a răspuns: