anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hey!
M-am decis sa urmez facultatea de psihologie de la Universitatea Bucuresti. La anul' voi da bac-ul si am sa aleg psihologia ca a treia materie.
Din cate stiu, admiterea la aceasta facultate consta intr-un test la psihologia studiata in liceu. Deci, din aceeasi programa cu bac-ul.
Intrebarea mea este: Daca dau bac-ul la psihologie, mai este necesar sa dau si admiterea? Practic, as da bac-ul la psiho de 2 ori. Adica, nu pot intra la facultate doar cu nota de la psihologie de la bac?
Astept raspunsuri, mai ales de la cei care sunt studenti ai acestei facultati!
Funda!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bună,
Eu sunt o viitoare studentă la Facultatea de Psihologie din București (ieri am susținut examenul de admitere și mâine aștept rezultatul)
Nu se poate să nu dai examenul de admitere in locul Bacalaureat-ului deoarece acolo se intră pe bază de examen de admitere.
Cu toate că este acceași materie ca și la bacalaureat examenul de admitere este mult mai greu decât la bac deoarece toate cele 3 subiecte sunt sub forma unor sinteze.
Anul acesta au fost 580 de candidați și 297 de locuri (97 la buget și 200 la taxă)
Anul acesta s-au dat subiecte din:
1.Motivație și afectivitatebig grinefinire, caracterizare generală, analiză comparativă și interacțiuni.( acesta era cerința)
2.Caracterizați formele imaginației
3.Caracterizați caracterul ca mecanism integrator al personalității.
Îți urez mult succes atât la Bacalaureat cât și la Examenul de Admitere.


Și eu am susținut examenul de bac la Psihologie

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

N-o alege, crezi ca iei zece si nu stii cand iei 4
si apoi vrei sa nu fi auzit de ea vreodata
sigur, dai admiterea, daca esti de neschimbat lasa-ma sa iti dau materia si subiecte...
daca ai mai multe in cap nu poti raspunde obiectiv, si acum teza mea mi se pare absolut geniala, dar personalizata.

| diaac a răspuns:

Buna! eu mi-am luat acum cativa ani licenta in psihologie la Universitatea din Bucuresti, deci iti pot raspunde din experienta.

1. Da, trebuie sa dai admiterea indiferent de bac. Bacul este pentru un scop, admiterea pentru altul. Bacul ar fi contat daca admiterea era concurs pe baza de dosar, ceea ce la Universitatea din Bucuresti, dupa cum stii, nu este cazul.

2. Admiterea la psihologie la UB este din aceeasi materie ca bacul, dar NU este nici pe departe acelasi lucru! Daca s-a pastrat structura examenului (si din cate stiu s-a pastrat), ti se dau niste eseuri tip si este nevoie sa stii exact ce vor cei din comisie de la tine cand primesti cerinta sa faci o sinteza sau caracterizare a unui proces psihic, daca vrei sa intri si mai ales daca speri sa castigi un loc la buget. La bac la psihologie vei avea niste exercitii mai simple la care trebuie doar sa stii raspunsul si sa il scrii, vei avea variantele si vei putea sa le lucrezi. Eu am facut 1 an de pregatire la psihologie in ultimul an de liceu si o mare parte din pregatire a fost sa invat CUM se fac acele eseuri pentru admitere, nu doar sa invat materia (asta puteam face si singura...). Unii colegi mi se pare ca au facut pregatire chiar cu profesori de la facultate sau cu studenti / absolventi de acolo. Admiterea este mai complicata decat bacul.

Mult succes la bac si admitere!