| GodLight a întrebat:

Cum vi s-a parut clasa a 9 a? Grea sa usoara? Mie mi se pare greu sunt altfel de profesori, alti colegi e complet diferit de generala.Nici nu am inceput bine si deja mi-e dor de generala, m-am obisnuit cu vechii profesori si colegi.Am in clasa colegi care au facut si clasele 5-8 in acelasi liceu si profesorii deja ii cunosc pentru ei este mult mai usor, dar pentru mine este dificil nu o sa mai am ca in generala 9 si 10 si mi-e greu ca sunt o fire retrasa si nu prea pot sa comunic cu noi colegi.As vrea sa vorbesc cu ei, dar nu stiu cum sa ma bag in seama ce sa le spun, eu imi fac greu prieteni.Colegii par de treaba...Stiu ca primul semestru este dificil cu acomodarea, dar eu vreau sa ma acomodez mai repede sa numai stau singur.Si in ce priveste profesori difera materiile adica am facut recapitulare de anul trecut si sunt unele lucruri pe care nu le-am auzit niciodata.Profesorii sunt exigenti aici cer multe lucruri si notele mari se vor lua doar prin multa munca si seriozitate.
Voi ce note ati avut in clasa a 9 a? Cat timp va luat sa va acomodati? Eu am intrat printre primii in aceasta clasa la filologie si cred ca voi fi printre ultimi avand in vedere notele.
Cei care ati trecut prin asta cateva sfaturi pentru mine?
Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| iDangerous a răspuns: