| Marius23231 a întrebat:

Salut, sunt elev in clasa a 7-a, si nu prea sunt multumit de nivelul de predare la scoala. Am o minte dezvoltata, dar nu imi convine ca nu fac la scoala decat exercitii de dificultate minima, datorita clasei male, care ma trage in jos. Pana acum am avut doar medii de 10, iar in clasa 6 am reusit sa iau o mentiune la olimpiada de matematica, de asemenea singura la care am participat in acel an, cu pregatire 0. As vrea sa imi recomandati niste site-uri care sa ma ajute sa fac exercitii de dificultate avansata. Tin sa mentionez ca memorez foarte usor si inteleg orice lectie, dar nu are cine sa imi predea cat imi doresc

Răspuns Câştigător
| sierra1 a răspuns:

"culegerea de matematica "Gheba""

parcă zicea cineva de p-aici că era din precambrian

10 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Cauta pe Google culegerea de matematica "Gheba" (in format pdf), descarc-o si fa TOATE problemele din ea, pe rand!
Vei avea avantajul ca, la examenele din clasa 8/9, dar si la olimpiadele de matematica vei fi intre cei mai buni!

| Marius23231 explică (pentru Bula):

Mulțumesc!

| Bula a răspuns (pentru sierra1):

Da, vreun habarnist, care numara pe degete. big grin

| sierra1 a răspuns (pentru Bula):

"culegerea de matematica "Gheba""

parcă zicea cineva de p-aici că era din precambrian

| sierra1 a răspuns:

"nu prea sunt multumit de nivelul de predare la scoala...As vrea sa imi recomandati..."

cu profa ta de mate ai discutat?

| Marius23231 explică (pentru sierra1):

Am discutat cu profesorul, dar mi-a spus ca nu poate sa facă ora cu exerciții de dificultate avansata doar cu un singur elev, ca ar rămâne ceilalti mai praf decât sunt acum

| sierra1 a răspuns (pentru Marius23231):

Da, e clar, nu vrea!

| Marius23231 explică (pentru sierra1):

Ce?

| sierra1 a răspuns (pentru Marius23231):

Nu vrea!

"Am discutat cu profesorul, dar mi-a spus ca nu"

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: