| elcosmin a întrebat:

Sunt student și anul acesta ma voi ocupa personal de studentii straini care invata limba romana de la 0 pentru ca vor studia la noi in tara. Ideea e ca nu am mai facut asta pana acum. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi? Eu ma gandeam sa le pregatesc niste jocuri dar nu am nicio idee.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Evident in perioada aceasta este mult mai complicat, dar exista solutii. Ma gandesc ca daca ei nu stiu o boaba de romana si tu o sa turui acolo pe limba noastra, ei o sa se uite la tine super confuzi. Poate combina cu putina engleza la inceput, macar cat sa se destinda si ei, poate or sa prinda repede daca sunteti toti studenti la limbi si aveti afinitate pentru asta (si eu am studiat limbi straine culmea). Vezi cum poti seta un grup sa va vedeti online, poate gasesti ceva material/canal pe Youtube sa aiba toti acces, fara alte costuri si sa vii tu cu alte explicatii si sa dezvolti de acolo subiecte? Ce limbi studiezi, ei vor fi in aceeasi grupa ca si tine?

12 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De ce vrei sa faci ceva ce nu esti in stare sa faci? Sau o faci doar pentru bani?

| sierra1 a răspuns (pentru anonim_4396):

Like, o bilă albă!

ps - dacă te injură (le are cu astea), ce te faci?

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru sierra1):

Asta e, ma injură, treaba lui

| elcosmin explică (pentru anonim_4396):

Stai linistit ca nu te injur ca nu am dc laughing). Ideea e ca am fost pus de o profesoara sa ma ocup de ei sa le explic ce n au inteles in limba romana. Plus de asta daca imi dadeai un sfat fie cat de prost, nu strica

| elcosmin explică (pentru sierra1):

Multumesc sierra ca continui sa imi raspunzi la intrebari, ne mai distram si noi pe aici injurandu-ne unul pe altul ca asa ne place no? laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poti alege si niste jocuri, trebuie sa fie ceva interactiv astfel incat sa nu ii plictisesti. Le poti pregati niste fise de lucru