anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:


Eu sunt la facultate acum (am pauza de pranz pana la ora 13:00) si acum 3 minute m-a sunat mama suparata ca sora mea vrea sa stea numai cu mine (dar eu nu am cum sa stau numai acasa pentru ca sunt studenta) si ca de la ora 09:00 plange si nu se mai intelege cu ea.
Mi-a dat-o la telefon, am vorbit cu ea i-am spus ca ma intorc acasa cat de repede pot dar tot nu se calmeaza.
Ea sufera de tetrapareza spastica si este mai emotiva. Deci si ea a fost studenta (A terminat Facultatea de Jurnalism din cadrul Universitatii Bucuresti) si stie programul si tot nu se calmeaza.
Desi toti membrii familiei ne purtam la fel de frumos cu ea ea este foarte apropiata de mine.
Nu se pune problema de batai, certuri, jigniri la noi in familie.
Cum sa o calmez ca am incercat in toate modurile?
Va multumesc anticipat.

15 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Gaseste impreuna cu ea o activitate care sa-i placa si incurajeaz-o sa se tina de ea pana revii tu seara. Eventual, ai putea s-o pui in fiecare zi sa faca un desen, sa scrie un capitol dintr-o poveste sau sa citeasca ceva. Orice doar s-o tina ocupata.

| T0T a răspuns:

Dacă a terminat facultatea se presupune că are puțină minte și înțelege că ai anumite obligații și îndeletniciri de care trebuie să te ții. Când am început să citesc am crezut că este vorba de una de 3-4 anișori, până ai zis că a fost la facultate. Nu are discernământ și ea, nu judecă? Doamne, ce lume.

| belle2009 a răspuns (pentru T0T):

Te rog frumos sa te abtii de la comentarii jignitoare la adresa surorii mele,
Nu-ti permit sa-mi jignesti sora!

| T0T a răspuns (pentru belle2009):

Dar așa e frate. Eu nu jignesc pe nimeni, am spus un adevăr. Nu este ofensator deoarece este logic ceea ce am spus. Trebuie să ai o problemă gravă în maturitatea și gândirea ta ca să reacționezi cum a făcut-o ea. Am zis ceva greșit? Hai să dezbatem dacă eu am zis ceva greșit și să exemplificăm oamenii cu scaun la cap care termină o facultate și care sunt pe picioarele lor și coenștientizează cele mai multe lucruri. De la sfârșitul liceului se presupune că ai maturitatea necesară pentru a avea puterea de a lua propriile decizii, nu de la sfârșitul facultății.

| Liviu a răspuns (pentru T0T):

Use google, mastermind. Poftim traducerea la ce inseamna acea problema de sanatate. " Tetrapareza spastica asociaza retard mental sever si microcefalie reprezentand 5% din totalul formelor de paralizie cerebrala.Este o problema socioeconomica foarte importanta, intrucat copii afectat sunt dependeti de persoanele din jur si nu vor putea avea niciodata o viata normala " Am dat copy/paste sper ca nu ma injurati happy

| T0T a răspuns (pentru Liviu):

Dar cine a înjurat? Și cum poți termina o facultate de jurnalism cu așa o afecțiune gravă? Nu e ușoară o facultate. Eu nu am căutat tocmai de asta. Tu cum îți explici? Ia spune.

| Liviu a răspuns (pentru T0T):

Da cine a zis ca a injurat cineva? Probabil boala a aparut dupa ce a terminato.In fine, chestia e ca e greu.Insa sa fie sanatate, ca cu bine, vor trece peste asta.Suntem oameni, mai gresim, IMportant e sa ne vedem greselile cand le facem(nu zic de tine, ca nu ai gresit cu nimic, ai omis doar sa cauti pe google aceea boala) SAnatate numai bine happy Cat despre explicat, numai userul care a pus intrebarea ne poate explica.Insa are multe altele pe cap acum, ma multumesc cu faptul ca (sper)ca au sanatate multa(ma refer la membri familiei ei) Toti avem probleme, fie ele mai mici, fie ele mai mari happy

| T0T a răspuns (pentru Liviu):

Da, mie mi se pare cam ciudat. Oricum putea să îmi explice de la primul răspuns dacă eu am dat dovadă că nu sunt informat cum trebuie. Acum îmi cer scuze dacă am procedat greșit față de omul respectiv, dar sunt mai multe aspecte îndoielnice.
Acum așa e, toți avem probleme, dar cel mai rău e să avem probleme care nu țin de noi.
Seară frumoasă.

| untu a răspuns:

De unde sinteti si unde locuiti? Cand ai timp liber( sambata si duminica),mergeti impreuna cu sora ta la o plimbare pana la Manastirea Prislop,sa va rugati cu ardoare si din toata inima la mormantul parintelui Arsenie Boca,ca sora ta sa se faca bine si sa se vindece, sa fie sanatoasa! Atinge crucea si pamantul de la mormant, spuneti-va rugaciunea si dorinta ta! Astfel la intoarcerea acasa, sora ta se va linisti si se va simti mai bine! Dar trebuie urmat tratamentul la Baile Felix, la bai si sa faca niste tratamente si terapii recomandate de medicul de familie! Insanatosire grabnica si sa ai grija de sora ta! Dumnezeu sa va binecuvanteze!

| e1xtz a răspuns:

Din pacate a devenit foarte dependenta de tine.
Cand esti cu ea spune-i ca este sora ta si nu ai sa o lasi niciodata, si atunci cand esti in alta parte te gandesti la ea si o porti in ganduri.
Mai incearca sa o faci sa inteleaga ca asa cum si ea a terminat o facultate si tu iti doresti acest lucru...si iti doresti si o cariera prin care sa o poti ajuta si mai mult.

| belle2009 a răspuns:

Recuperare face la o clinică renumită din Turcia.

| Dreamtolove a răspuns:

Incearca sa o asiguri ca tu nu ai plecat de tot si ea e in regula cu familia, spune-i ca tu esti langa ea mereu, puteti vb la telefon, pe skype

| belle2009 a răspuns (pentru Dreamtolove):

Eu seara revin acasa deoarece locuim impreuna cu parintii nostri.

| belle2009 a răspuns (pentru Dreamtolove):

Nu pot sa sa-ti acord funda desi o meriti din plin.

| DeliutzaSexy a răspuns:

Spune-i ca te intorci imediat...ca ii fata mare sa nu mai planga ca rade toatalumea de ea!