anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:


Eu sunt la facultate acum (am pauza de pranz pana la ora 13:00) si acum 3 minute m-a sunat mama suparata ca sora mea vrea sa stea numai cu mine (dar eu nu am cum sa stau numai acasa pentru ca sunt studenta) si ca de la ora 09:00 plange si nu se mai intelege cu ea.
Mi-a dat-o la telefon, am vorbit cu ea i-am spus ca ma intorc acasa cat de repede pot dar tot nu se calmeaza.
Ea sufera de tetrapareza spastica si este mai emotiva. Deci si ea a fost studenta (A terminat Facultatea de Jurnalism din cadrul Universitatii Bucuresti) si stie programul si tot nu se calmeaza.
Desi toti membrii familiei ne purtam la fel de frumos cu ea ea este foarte apropiata de mine.
Nu se pune problema de batai, certuri, jigniri la noi in familie.
Cum sa o calmez ca am incercat in toate modurile?
Va multumesc anticipat.

15 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Gaseste impreuna cu ea o activitate care sa-i placa si incurajeaz-o sa se tina de ea pana revii tu seara. Eventual, ai putea s-o pui in fiecare zi sa faca un desen, sa scrie un capitol dintr-o poveste sau sa citeasca ceva. Orice doar s-o tina ocupata.

| T0T a răspuns:

Dacă a terminat facultatea se presupune că are puțină minte și înțelege că ai anumite obligații și îndeletniciri de care trebuie să te ții. Când am început să citesc am crezut că este vorba de una de 3-4 anișori, până ai zis că a fost la facultate. Nu are discernământ și ea, nu judecă? Doamne, ce lume.

| belle2009 a răspuns (pentru T0T):

Te rog frumos sa te abtii de la comentarii jignitoare la adresa surorii mele,
Nu-ti permit sa-mi jignesti sora!

| T0T a răspuns (pentru belle2009):