anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună ziua TPU,
Sora mea se numește Carmen și are 24 de ani suferă de tetrapareză spastică dar de o săptămână se trezește în timpul nopții plângând în hohote deși se culcă liniștită și la o oră adecvată.
Noi suntem o familie unită și liniștită.
Dacă o întreb de ce plânge îmi spune că are o stare de neliniște.
Ea preferă să stau mai mult eu cu ea de aceea dormim împreună
Deși sunt studentă în anul 2 la Facultatea de Psihologie din București și am terminat anul 1 cu media 9.89 nu mai știu ce alte metode de calmare pot aplica în cazul ei în afara celor învățate la facultate.
Plânge cam 2 ore pe noapte.
În timpul zilei se comportă absolut normal.
- nu o marginalizează nimeni din familie și nici din afara ei
- îi vorbim toți pe un ton cald.
- toți o iubim enorm mai ales eu.
Nu îmi place să o văd suferind și de aceea aș dori să o ajut să nu mai aibă această stare de neliniște
În timpul nopții stăm de vorbă,vizionăm o comedie, glumesc cu ea pentru a se calma iar după aceea îi citesc o dintr-o carte pentru a adormi.
Ce alte idei de activități relaxante îmi mai sugerați care pot fi desfășurate în timpul nopții pentru a se calma.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| lauraaaaaaaa33 a răspuns:

Nu cred ca te pot ajuta foarte mult cu acest subiect.dar sa stii ca pe mine cel putin ma calmeaza foarte mult muzica cand sunt suparata/trista, si dupa ce ascult muzica, fac lucruri amuzante/glumesc cu sora-mea, si uit de tot happy

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mulțumesc oricum.

| Gifts a răspuns: