anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt student. Este ziua mea azi. 21 ani am implinit. In acest weekend doresc sa le invit pe doua dintre colegele mele undeva, sa sarbatorim. Prilejul este si de socializare, o imprietenire mai puternica. Una dintre colege, este chiar viitoarea mea prietena. Sper sa fie asa. Sunt indragostit de ea. Ajutati-ma cu sfaturi. Am niste emotii, de nu stiu cum sa scap de ele. Nu stiu cum sa le invit, cum sa procedez. Mi-e teama sa nu se supere sau asa ceva. Eu sunt si genul mai timid. Oare sa nu le invit, sa nu ies cu ele? Nu as vrea sa se interpreteze ceva printre colegi. Imi doresc mult sa iesim, dar... ceva imi zice : nu face acest lucru. Sau sa ii chem pe toti colegii? Dar asa nu vreau, nu imi place cu multi. Vreau doar o simpla iesire. Suntem din Cluj, si in perioada asta este si evenimentul,, Zilele Clujului"'. Sa mergem la acest eveniment? Nu stiu, eu ma gandeam ca ma vor invita ele undeva, dar vad ca nu este asa. Ma asteptam si la ceva cadouri. happy Oare nu isi doresc sa iasa cu mine? Inca o problema micuta : e vreme rea si ploua. Va multumesc si ajutati-ma!

Răspuns Câştigător
Răspuns utilizator avertizat
15 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Citez din G. Cosbuc:
" Iar omul in lume se naste
Cuminte ori netot,
Si scopul sau ultim: sa caste,
Trudit ca vietii nu poate
Sa-i afle menirea si rostul,
Cumintele casca: iar prostul
Sta gura cascata la toate.
Si-atata e tot."

| anonim_4396 explică (pentru neutrino):

Frumos si adevarat

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cum ar suna urmatoarea,, invitatie''? Ceao (numele colegei)! Doresc in acest weekend sa ies undeva, la un restaurant, cofetarie de ziua mea. Sunteti libere weekend-ul acesta? Mi-ar pacea sa iesim undeva, sa mai socializam, sa ne distram ca colegi. Stii ca am discutat in excursie ca trebuie sa mai iesim, sa socializam. Ce spui?


Ce parere aveti?

| KrEaThYvE a răspuns (pentru anonim_4396):