anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt student. Este ziua mea azi. 21 ani am implinit. In acest weekend doresc sa le invit pe doua dintre colegele mele undeva, sa sarbatorim. Prilejul este si de socializare, o imprietenire mai puternica. Una dintre colege, este chiar viitoarea mea prietena. Sper sa fie asa. Sunt indragostit de ea. Ajutati-ma cu sfaturi. Am niste emotii, de nu stiu cum sa scap de ele. Nu stiu cum sa le invit, cum sa procedez. Mi-e teama sa nu se supere sau asa ceva. Eu sunt si genul mai timid. Oare sa nu le invit, sa nu ies cu ele? Nu as vrea sa se interpreteze ceva printre colegi. Imi doresc mult sa iesim, dar... ceva imi zice : nu face acest lucru. Sau sa ii chem pe toti colegii? Dar asa nu vreau, nu imi place cu multi. Vreau doar o simpla iesire. Suntem din Cluj, si in perioada asta este si evenimentul,, Zilele Clujului"'. Sa mergem la acest eveniment? Nu stiu, eu ma gandeam ca ma vor invita ele undeva, dar vad ca nu este asa. Ma asteptam si la ceva cadouri. happy Oare nu isi doresc sa iasa cu mine? Inca o problema micuta : e vreme rea si ploua. Va multumesc si ajutati-ma!

Răspuns Câştigător
Răspuns utilizator avertizat
15 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Citez din G. Cosbuc:
" Iar omul in lume se naste
Cuminte ori netot,
Si scopul sau ultim: sa caste,
Trudit ca vietii nu poate
Sa-i afle menirea si rostul,
Cumintele casca: iar prostul
Sta gura cascata la toate.
Si-atata e tot."

| anonim_4396 explică (pentru neutrino):

Frumos si adevarat

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cum ar suna urmatoarea,, invitatie''? Ceao (numele colegei)! Doresc in acest weekend sa ies undeva, la un restaurant, cofetarie de ziua mea. Sunteti libere weekend-ul acesta? Mi-ar pacea sa iesim undeva, sa mai socializam, sa ne distram ca colegi. Stii ca am discutat in excursie ca trebuie sa mai iesim, sa socializam. Ce spui?


Ce parere aveti?

| KrEaThYvE a răspuns (pentru anonim_4396):

Da e foarte bine dar vezi ca acolo,, sa ne distram ca colegi,, e cacofonie, funda?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

LA MULTI ANI! de ziua ta.Ar fi bine sa pui mana pe telefon si sa le inviti, cu caou sau nu. Le si spui motivul pentru care le inviti in oras sau unde vrei tu. In ceea ce priveste legatura mai stransa cu viitoarea iubita, zic sa lasi pentru altadata cand esti sigur ca si ea vrea, cand imti ca vrea mai mult de la tine. distractie placuta!

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Multumesc!

Răspuns utilizator avertizat
| KrEaThYvE a răspuns:

1/ la multi ani!
2/ vad ca tu chiar esti emotionat ca ai scris 1 pagina
3/eu zic ca e cel mai bine sa le inviti pe colegele tale
4/daca inviti mai multa lume... baieti sunt mai nesimtiti cateadatahappy si nu o sa iasa bine
5/ acest eveniment,, zilele clujului,, este undeva acoperit?
6/ daca da le poti duce acolo daca nu poti face in felul urmator:te duci la concert si daca ploua o inviti sub umbrela tahappy o sa fie romantic
7/le poti duce la o cofetarie unde sa va amurati(invata niste glume sau ceva amuzant despre colegi tai ) fetele iubesc baieti amuzanti
8/ sper sa te ajute, funda?

| anonim_4396 explică (pentru KrEaThYvE):

Multumesc si mersi de sfaturi!

| WUB a răspuns:

Trebuie să trăiești viața, fără emoții, ar trebui să le întrebi respectuos dacă ar dorii, dacă vor o să vină, dacă nu o să inventeze o scuză, ai putea merge la acel eveniment cu Zilele Clujului, doar că trebuie să ai grijă ca aceste 2 colege să nu se plictisească, mai ales de cea care ești îndrăgostit, să le ții de vorbă, să le menții interesul, ați putea merge să mâncați undeva, etc.

Baftă!

| dragutzonutebaga a răspuns:

Wow, tu astepti sa te invite o fata? tu esti baiatul, tu trebuie sa faci primul pas...si serios nu trebuie sa te pregatesti pentru asta, doar te duci la ea si ii spui sa vina la ziua ta de nastere, acolo totul depinde de ea daca te place sigur o sa accepte sa fie viitoarea ta prietenalaughing trebuie sa te comporti normal, scuze poate sunt cam dura, dar sper sa te ajutewinking