| Vlad162 a întrebat:

Salut tuturor. Va povestesc niste lucruri pe scurt dupa care va cer un sfat legat de ce ar trebui sa fac.



Recent au inceput sa mi se intample lucruri destul de ciudate si sunt in punctul in care trebuie sa iau o decizie serioasa. Sunt student in strainatate, anul 2 din 3. Dar vad ca lucrurile incep sa nu mai mearga asa bine. Aveam impresia ca in afara e bine,dar e total opusul, ma simt singur,departe de casa,nu prea imi place ce fac la facultate si nu prea imi mai dau interesul cu invatatul asa de mult.



Am trecut de curand si printr-o despartire care si-a pus si ea amprenta asupra mea si m-a facut sa fiu mai dezinteresat si sa ma detasez de scoala, dar oricum nici inainte nu imi prea placea ce fac acolo, am mers doar ca sa ii multumesc pe parinti.



Personal eu as vrea sa-mi incep ceva pe cont propriu pentru care sa muncesc din greu dar inca nu am vreo idee ce pot sa fac.



Ai mei imi tot zic sa termin facultatea,ca mai am putin si restul dar eu m-am saturat, am si o gramada de restante din cauza relatiei cu tipa aia,restante pentru care nu prea am motivatie sa invat. Eu personal as vrea sa revin in tara din vara si sa incerc sa fac o facultate aici si in acelasi timp sa imi incep ceva pe cont prorpiu dar aici ma lovesc de ai mei. Imi pare rau de ei ca au cheltuit atatia bani sa ma sustina in afara, dar nu mai pot sta aici, sunt nefericit, singur si nu pare ca imi traiesc studentia. Nu stiu cum sa le tot zic sa vin in tara. Eu vreau sa imi castig banii cinstit si mi s-a luat doar sa cheltui fara sa imi satisfac si eu placerile mele din banii mei.



Asa ca vin acum cu intrebarea, ce as putea sa fac? Ce sa le zic alor mei? Ce sa fac daca as veni in tara? Cum as putea sa ies din situatia asta?



Multumesc anticipat pentru ajutor!

6 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Parerea mea este ca tu ai crezut ca acolo toate iti vin de la sine fara sa muncesti prea mult.Stai acolo si termina-ti facultatea.Fii multumit ca ai reusit sa ajungi pana acolo.Multi si-ar dori sa faca o facultate in strainatate si nu au posibilitatea.Tu o ai si vrei sa ii dai cu piciorul.Gresesti foarte mult daca abandonezi facultatea.

| KodrutZ a răspuns:

Ce facultate, ce sint ai tai si ce vor ei sa faci, ce vrei tu sa faci, ce ai al tau in tara? Sper ca esti constient ca in tara ca tinar fara experienta e practic imposibil sa supravietuiesti dintr-un salariu, exceptie facind foarte putine ramuri de activitate...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Te-ai innecat precum tiganul,la mal, ai frecat menta pe banii parintilor, ai dus un trai neneaca pe banii babachii, ai facut ce ti-a placut si ce ai vrut.a venit scadenta, si nu-ti convine ca trebuie sa platesti. dragul meu in viata nu facem numai ce vrem ori ce ne place.Asa ca daaca Dumnezeu te-a puis acolo in aceste vremuri, cu acei oameni, mergi inainte si fa ceia ce trebuie, fiindca e mai usor un an decat doi pierduti inutil, si dupa aia poti veni in tara sa faci ce vrei.Deci mana pe carte, lasa fufa, ca doar nu credeai in dragoste vesnica si amor ghebos in ziua de azi? Si nu te lasa jos, ridica-te si arata-i vietii cine esti si ca poti.Fii BARBAT nu muiere.

| CVane a răspuns:

Ramai acolo si termina facultatea, o sa te ajute enorm mai ales ca este si in afara, si pe langa asta pierzi 2 ani degeaba? Sincer acum, nu mai poti ramane 1 an pana termini?

| Expressions a răspuns:

Daca facultatea care o faci merita sa o faci, adica iti poti gasi ceva bun de lucru, atunci te sfatuiesti sa ramai.

Si in Romania sunt studenti in situatia ta - despartiti, restante, depresie, dar trebuie sa inveti sa treci peste. Diferenta e ca (din cate observ eu) multi fac facultate cam degeaba in tara.

In concluzie gandeste-te la viitorul tau si nu te lasa coplesit de situatia in care esti acum. Succes!

| AtIr a răspuns:

SI eu zic la fel. Terminati facultatea! Iti va parea rau ..mai incolo.AI luptat 2 ani degeaba? Pentru inca 1 an, eu zic ca merita efortul tau.