| TonyStark a întrebat:

Salutare, cum as putea sa iau contact cu Glovo in cazul unei fraude bancare?
Nu au un numar de telefon o adresa de email, nimic.

14 răspunsuri:
| RxTx a răspuns:

Sa le ceri despăgubire isa se învețe minte
Ca asa doar sa iti dea banii înapoi pentru ei este foarte rentabil
Pt că sunt mulți oameni care nu sunt atenți sau le e frica de politie de declarații de tribunal.

| TonyStark explică (pentru RxTx):

Nu am sa las, pana cand nu imi recuperez banii imapoi prima data, dupa aceea am sa cer despagubiri, la Glovo, pentru ca nu mi-au garantat securitatea contului, si in cazul in care a fost o eroare de securitate, dar daca cineva mi-a furat contul, si a facut comenzi, atunci vrea sa aflu cine a fost. Oricum ar fi nu ma las pana nu aflu exact ce s-a intamplat si cum s-a intamplat

| suntserios a răspuns (pentru TonyStark):

Ai chat pe site ul lor, poti discuta acolo cu cine vrei.
serios ti-a furat careva contul de glovo?

| RxTx a răspuns (pentru TonyStark):

Ținene la curent!
Sa vedem si noi ca un om obișnuit a reușit sa se lupte xu mafia si să rămână în viață

| TonyStark explică (pentru RxTx):

Ok, am sa revin dupa ce se termina nebunia asta si am sa spun mai in detaliu tot ce se intampla.

| Sophieka a răspuns:

Intr-adevar se pare ca nu merge sa dai click pe Contacteaza-ne pe site-ul lor.
Dar i-am gasit pe Facebook, aici le poti scrie: https://www.facebook.com/GlovoappRO

Si daca ai platit la o firma de mancare anume de pe site-ul lor, ar trebui sa contactezi si firma respectiva de mancare.

Interesant ca, chiar ieri am urmarit pe Youtube cativa jurnalisti care au pornit la Bucuresti pe urmele unor restaurante suspecte, ajunsi la fata locurilor, la adresele de la asa zisele restaurante, au gasit niste locuinte jegoase, cu mancaruri tinute in conditii jalnice, fara autorizatii, fara nimic.

| Sophieka a răspuns:

Am gasit adresa de email tot pe pagina lor de Facebook : partners.romania@glovoapp.com

Insa foarte multi s-au plans in comentarii ca au fost fraudati ca si tine.

| TonyStark explică (pentru Sophieka):

Mersi, am sa incer sa ii contactez, am sunat la politie, si chiar si la banca sa imi inchida cardul, de pe contul meu astazi s-au facut 25 de comenzi in valoare de 3700 de lei, fara acordul meu, undeva in Bucuresti, evident fara a primi nici o notificare s-au vreo instintare din partea lor, toate comenzile aveau difreite preturi. Maine am sa merg din nou la banca si la politie pentru a ma asigura ca am sa imi primesc banii inapoi pe cale cat mai amiabila, daca nu am sa ii dau in judecata cel mai probabil.

| RxTx a răspuns (pentru TonyStark):

Era Român cel ce ți-a adus mâncarea sau era de pe alt continent?

| Sophieka a răspuns (pentru TonyStark):

Wow! Ma gandeam ca ai fost pacalit de vreo 25 de lei.

Nu ii lasa sa scape usor!

Ce au spus politistii si cei de la banca?

| TonyStark explică (pentru Sophieka):

Cei de la banca, au blocat cardul si accesul la orice informatie despre contul meu, au spus ca au trimis referat, si sa imi faca ramburs la tranzactile respective, asta ar dura 1/2 zile au spus ei. Iar cei de la politie au spus sa iau contact cu glovo(evident nu am reusit, deoarece nu au niste date de contact la indemana oricui, ceea ce mi se pare aberant) daca nu reusesc sa rezolv cu datele de contact pentru glovo au spus sa ma duc maine la cea mai apropiata sectie de politie din orasul meu si sa fac neaparat plangere la Glovo cat si la banca(optional). Probabil am sa merg prima data la banca dimineata sa cer un extras de cont si sa cer si niste detalii mai amanuntite despre tranzactii, iar apoi sa ma duc la politie sa fac cere, plangere etc. Am zis ca daca nu reusesc sa imi recuperez bani pana la sfarsitul saptamanii am sa le cer despagubiri si am sa si ii dau in judecata, deoarece nu mi se pare normal sa ma ''fure'' chiar asa pe fata, si nimeni sa nu faca nimic.

| RxTx a răspuns (pentru Sophieka):

Trebuie sa faca ceva ca altfel or sa facă din chestia asta obiectul principal de activitate daca afla ca românii sunt lași și delăsători!

| BotAlex a răspuns (pentru TonyStark):

Sun in aceeasi situatie. Doar cu o suma mai mica. Banii am recuperat de la banca. Deci banca m-a ajutat cubtot ce au putut.
Insa cei de la glovo. Am luat legatura cu ei. Cand am zis ca vreau rambursarea banilor, mi-au zis sa le scriu de pe celalalt cont. Adica contul pe care nu il detin. Contul de pe care cineva a plasat comanda cu cardul meu. Dupa ce ii explic exact ce am patit imi scriu ca banii d ela glovo prime nu se pot rambursa dar pot sa ma bucur de beneficiile lui toata luna. (Degeaba i-am explicat ca nu am glovo prime, si mi-au furat datele), iar cu comanda sa le scriu de pe celelalt cont, pe care nu il detin.
Sincer nu stiu daca se poate face ceva legal ca sa se invete minte, si sa nu ne ia la misto.
Mentionez ca se pot contacta doar prin mail, nu pe numar de telefon.

| MMagdalinis a răspuns:

Sunt in aceeasi situatie si nu stiu de unde sa pornesc.