| Danyela24 a întrebat:

Cum sa-ti imbunatatesti vocea? Am o voce groaznica!

Răspuns Câştigător
| mariamarybu a răspuns:

Eu sunt elevă la muzică. Fiind în cor și cântând zi de zi și noapte de noapte ca soprană îți pot spune că pentru o voce " curată" trebuie să faci vocalizele. Ele te ajută la relarea vocii și a tonului muzical. Sunt exerciții, jocuri muzicale cum ar veni cântate ca exerciții. Înainte de a te apuca de studiat o melodie încearcă să urci și să cobori pe gama Do Major astfel înc să-și dai seama dacă vocea ta este groasă, înaltă sau de mijloc. Bea doar apă plată și îmbracătă gros, căci frigul strică corzile muzicale pe care orice persoană le care în gât. Nu spune din prima că ai o voce groazică. După ce vei respecta ceea ce ți-am enumerat mai sus alege o piesă pe vocea ta și înregistrează. Cum să-ți spun? Vocea vine după starea de spirt. Eu sunt mereu cu muzica. Și din gură, și din picioare și din mâini laughing Poți lua lecții de canto, dar asta după ce vei stăpânii unele lucruri de bază ca notele, gamele și lucruri pe care le învieți din manualul de Teorie Muzicală pentru specialitate sau așa ceva big grin

Baftă!

| Vasile_Raluca_1988 a răspuns (pentru mariamarybu):

Notele le poti învața la cursurile de canto. Eu cand am inceput sa iau lecții mi-au zis ca le invat usor, usor si asa a fost. Sunt foarte mulțumită de clubul de muzica Gan's music

4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dă-i pe gât un ou crud. Am auzit că merge.
Dacă ai vocea de mult timp într-o stare groaznică, nu poți face nimic, bei oul doar dacă vrei să cânți, dar ca să bei oul și să cânți ai nevoie de talent. Oameni "talentați" pe lumea asta sunt mult prea mulți.

| roxy1direction4ever a răspuns:

1 Trebuie sa exersezi zilnic ( fara exceptie, trebuie sa fredonezi, sa faci vocalize mai mult sa canti si fredonezi)
2 trebuie sa-ti alegi melodii usoare ( nu te arunci la melodii ale lui withney houston), pe timbrul tau