| CinevaNou a întrebat:

Fiind o materie ateista, de ce nu este biologia optionala? De la religie poti sa renunti daca esti ateu si nu vrei sa auzi de Isus. Dar daca esti Crestin, esti obligat sa auzi de evolutie?!? Nu mi se pare deloc corect.

Răspuns Câştigător
| OoBunnyoO a răspuns:

Nu este o materie complet ateista. Te invata cum functioneaza corpul uman. Iar daca religia este optionala din motivul diversitatii adeptilor la diverse religii (islamici, protestanti, catolici etc), corpul uman este unul si acelasi pentru toti.
Banuiesc ca te asteptai la un raspuns mai amuzant. laughing Dar vad ca pana la mine s-au adunat cateva.

18 răspunsuri:
| Inferno a răspuns:

Nu e o materie ateista.

| Scarbo a răspuns (pentru Inferno):

Nu generaliza, sunt fel si fel de profesori, de exemplu profesoara mea, indeamna la evulutionism, si aduce in fiecare ora astfel de dovezi.

| Inferno a răspuns (pentru Scarbo):

Lamark a fost deist. Evolutia nu este o teorie ateista. Asta e cea mai cretina idee vehiculata in ultimul timp. Stiinta are pretentia obiectivitatii, ea nu intra in jocuri triviale pe subiectul credintei.

| doctorandus a răspuns:

In primul rand Biserica Ortodoxa Romana nu s-a pronuntat impotriva evolutiei si nici Biserica Catolica. In general, sectantii sunt contra evolutiei.

| danay72 a răspuns:

Si biologia te poate ajuta sa inveti mai multe despre modul in care a fost totul creat, dar poti sa spui profesorului, ca nu crezi in evolutie.

| RAY a răspuns:

Biologia,chimia,fizica de ele ce spui?

| anonimg a răspuns:

E bine sa inveti despre compozitia oragnismelor. Ce e rau e ca te duce cu milioane de ani in urma, ceea ce nu exista.

| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Nu toata biologia e doar evolutie

| sublime89 a răspuns: