| Norbertt a întrebat:

care vi se pare ce mai ciudata religie?

15 răspunsuri:
| Musique a răspuns:

Ortodoxă.

| RAY a răspuns:

Penticostali vorbesc in limbi urla cand se roaga te invit la o seziune de ras la ei e un fel de divertis gratis plus daca esti smecher le poti injura aia nu aud nimic nici macar ce spun ei haaaaaaaaaaaaaa http://istoria-lumii.ucoz.com/video/vip/249/ateism/tabara_lui_iisus uitate la doc asta e de plans cum isi poti bate joc de niste copii

| milan9 a răspuns:

Este o mare diferenta intre a se considera cineva credincios si intre a fi cu adevarat.

Reprezentativ pentru Biserica nu este decat cel care respecta in totalitate invataturile lasate de Hristos Bisericii Sale.

| milan9 a răspuns:

"Creştinii" se reprezintă doar pe ei înşişi. Asta datorită LIBERTĂŢII lor de a respecta învăţăturile Bisericii, sau de a le incălca în picioare (aşa cum vedem din pacate uneori).
Din acest motiv, ei nu sunt relevanţi decât pentru ei insisi, nu şi pentru Biserică!

Doar daca ar respecta întru totul învăţăturile sfinte ale Bisericii lui Hristos, atunci se poate spune că reprezintă cu cinste Biserica!

Cine confundă cele două lucruri ("Creştinii" şi Biserica), o face în mod abuziv şi josnic, doar pentru a-şi face prozelitism murdar!

| zurick a răspuns:

Toate au ciudateniile lor

| sublime89 a răspuns:

Chiar nu stiu pe care s-o aleg, pentru ca toate mi se par ciudate. Pentru mine e foarte ciudat sa crezi in ceva fara dovezi. Sa inventezi ceva treptat si sa-i convingi pe toti sa creada. Religiile sunt ciudate pentru ca omul e ciudat. Daca incerci sa privesti lucrurile obiectiv iti dai seama de asta. Suntem o specie ciudata prin unicitatea ei, cel putin actuala.

| oprescudorin11 a răspuns:

Ateismul.E cel mai ciudat.Au scame la creier, asa mi se par.

| zurick a răspuns (pentru oprescudorin11):

Ateismul nu este o religie.
happy

| oprescudorin11 a răspuns (pentru zurick):

Cum nu? E religia religiilor. Toate religiile condamna pe celelalte ca sa existe. Inseamna, mintea mea in gandul ei, ca ateismul are aceleasi veleitati ca oricare din religii. Se erijaza in criticarea (polemica, desigur) a religiilor, deci e religie. Ca recunoaste sau nu., ca sunt sau nu ratacitori, toti suntem in final mai mult sau mai putin ratacitori.Chiar si comunismul a copiat ortodoxismul, doar nu a recunocut ca Dumnezeu nu este. Fiecare sa va credeti cate un Dumnezeu.Trebuie sa publice Academia ca, ateismuleste o religie sau non -religie? Mie mi se pare ca si negarea, luarea in seama, tot in religie se constitutuieste. (vorba lu' Caragiale!).

| Felys a răspuns:

Toate,nu tin cu nici una

| ErrorFound a răspuns:

Toate.

| Delmoniko a răspuns:

Cica fara Isus, spuse un ciudat, totul e ciudat. Sa mori tu? Cum ii poti raspunde unui astfel de bicisnic? Oare ce or crede alte miliarde de oameni care nu-l au pe Iisus in inima lor. Aveam zeci de variante sa va impartasesc, unele asa ciudata incat v-ar fi venit sa vomitati, dar, pentru ineptiile si pentru discriminarea pe care o afiseaza mereu membrii ei, declar CRESTINISMUL SI SECTELE LUI cea mai ciudata religie. Asa sa fie happy

| sempreinvolo30 a răspuns:

Ortodoxa.Desii are multi membri care se considera credinciosi, majoritatea nu stiu mai nimic din biblie

| Sethu a răspuns:

Sunt multe religii ciudate.Ce imi vine in minte acuma sunt penticostalii si daca ai auzit de mormoni.Chiar am citit ceva despre mormoni si mi-a picat fata.

Întrebări similare