| Norbertt a întrebat:

care vi se pare ce mai ciudata religie?

15 răspunsuri:
| Musique a răspuns:

Ortodoxă.

| RAY a răspuns:

Penticostali vorbesc in limbi urla cand se roaga te invit la o seziune de ras la ei e un fel de divertis gratis plus daca esti smecher le poti injura aia nu aud nimic nici macar ce spun ei haaaaaaaaaaaaaa http://istoria-lumii.ucoz.com/video/vip/249/ateism/tabara_lui_iisus uitate la doc asta e de plans cum isi poti bate joc de niste copii

| milan9 a răspuns:

Este o mare diferenta intre a se considera cineva credincios si intre a fi cu adevarat.

Reprezentativ pentru Biserica nu este decat cel care respecta in totalitate invataturile lasate de Hristos Bisericii Sale.

| milan9 a răspuns:

"Creştinii" se reprezintă doar pe ei înşişi. Asta datorită LIBERTĂŢII lor de a respecta învăţăturile Bisericii, sau de a le incălca în picioare (aşa cum vedem din pacate uneori).
Din acest motiv, ei nu sunt relevanţi decât pentru ei insisi, nu şi pentru Biserică!

Doar daca ar respecta întru totul învăţăturile sfinte ale Bisericii lui Hristos, atunci se poate spune că reprezintă cu cinste Biserica!

Cine confundă cele două lucruri ("Creştinii" şi Biserica), o face în mod abuziv şi josnic, doar pentru a-şi face prozelitism murdar!

| zurick a răspuns:

Toate au ciudateniile lor

| sublime89 a răspuns:

Chiar nu stiu pe care s-o aleg, pentru ca toate mi se par ciudate. Pentru mine e foarte ciudat sa crezi in ceva fara dovezi. Sa inventezi ceva treptat si sa-i convingi pe toti sa creada. Religiile sunt ciudate pentru ca omul e ciudat. Daca incerci sa privesti lucrurile obiectiv iti dai seama de asta. Suntem o specie ciudata prin unicitatea ei, cel putin actuala.

| oprescudorin11 a răspuns:

Ateismul.E cel mai ciudat.Au scame la creier, asa mi se par.

| zurick a răspuns (pentru oprescudorin11):

Ateismul nu este o religie.
happy

| oprescudorin11 a răspuns (pentru zurick):