| AppLLe a întrebat:


Din cate stiu la rubeola ( pojar german ) nu exista tratament!
Ce ar trebui sa fac? Ce am voie sa mananc si sa beau?
Va multumesc mult! [ Funda pentru cel mai bun raspuns ]

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Alexutza6755 a răspuns:

Cine ti-a zis ca nu are tratament e un mincinos.Are tratament, dar nu-l stiu eu ca doar nu sunt medic si nu am avut niciodata rubeola. Cel mai bine stie medicul.La mine a avut un coleg de clasa si stiu ca stat acasa o saptamana si apoi s-a intors.

| AppLLe explică (pentru Alexutza6755):

Din cate mi-a ziz medicul, tratamentul este odihna timp de o saptamana! Ai loat fundita

4 răspunsuri:
| zahre a răspuns:

Nimic important. La rubeola nu ai voie sa iei antibiotice, dar daca ai febra poti lua paracetamol(dozajul depinde de varsta). O sa dureze doar 3 zile.Nu ai restrictii in ce priveste alimentatia.ATENTIE:Nu lua aspirina deoarece poti face sindromul Reye.

| Lory_5674 a răspuns:

Trebuie sa bei foarte mult ceai si compot! Si trebuie sa iei minim doua paracetamoale pe zi. Atat! Doar trebuie sa astepti sa treaca. Atentie! Nu iesi afara pentru ca risti sa te intoarca sau sa se ascunda si atunci se pune pe ficat sau pe intestine! Indicat este sa stai in casa 12-14 zile. Daca cumva iti dispare, sa nu te bucuri prea tare pentru ca in intervalul acesta de 12-14 zile iti va mai aparea.

| Lory_5674 a răspuns:

Si am uitat sa specific. NU ai voie sa mananci fasole, mazare, seminte, oua, muraturi. Au acum am rubeola si astea au fost indicatiile doctorului.