| TaviCompany a întrebat:

big grin..M.am apucat de luni de un fel de dieta combinata cu sport adica nu e chiar o dieta e facuta de mine din ce am crezut eu ca e bine am 14 ani 70 kg si 1.64 ...Deci de exemplu ieri am mancar la scoala un mar la 3 cand am ajuns acasa 2 portocale si seara 2 oua fierte seara fiind pana in 6! Sport am facut la scoala am alergat un km si ceva si alerg pe fiecare dimineata acasa am facut exerciti abdomene flotari genoflexiuni si tot felul de astea.Iar astazi am mancat de dim 2 banane cand am venit putina tocanita de cartofi goala si acum la ora 6 un iaurt. Vreau sa ajung la 54 de kg pana la vara o sa reuseasc dau funda! happy

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| JohnnyBi a răspuns:

In mare o fata de varsta ta ar trebui sa manance pe undeva pe la 1500-1700 calorii pe zi. calculand mancarea ta de azi e cam asa: 2 banane cam 200 (asta daca erau banane mari), tocana pana in 350 calorii si un iaurt cam 200. cap coada 750 hai sa zicem 800. o sa o dai in alte boli. macar 1300 calorii pe zi. 2 fructe, 2 guri de tocana si 1 iaurt nu este masa pentru un om de 14 ani, fie el si unul ce vrea sa mai slabeasca.

| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună.

Mai întâi aş vrea să-ţi spun că "dieta" aceasta e una de înfometare, nu de slăbit. Sportul contează doar 30%, alimentaţia corectă e cheia succesului. Trebuie să renunţi la prăjeli, grăsimi, dulciuri şi băuturi acidulate. E important să iei trei mese principale, la ore fixe, şi două gustări. De exemplu, la micul dejun (07:00-08:00), poţi mânca două felii de pâine neagră prăjită cu puţin unt şi o cană de lapte sau de ceai, sau două banane, un iaurt cu biscuiţi, fructe uscate. Pe la ora 11:00, poţi lua o gustare, cum ar fi un fruct, sau o prăjiturică micuţă de maxim 100 kcal, un baton Fitness sau biscuiţi Belvita. La prânz (12:30-14:00) trebuie să mânânci consistent, ca de exemplu peşte la grătar cu legume, supă, piure de cartofi cu salată de varză, cartofi copţi, ficăţei de pui fierţi, piept de pui la grătar sau fiert, iaurt degresat (la LIDL sunt foarte bune). Apoi, iei următoarea gustare pe la ora 15:00-16:00, care trebuie să fie asemănătoare cu prima (din alimentele pe care ţi le-am enumerat). La cină, (18:00-20:00), poţi mânca pilaf, sau piure de cartofi, peşte cu legume, cam la fel ca şi la amiază. Bea zilnic minim 2 litri de lichide, indicat ar fi apă plată cu lămâie sau ceai, ţine-te şi de sport, şi cu siguranţă vei vedea rezultate.

Numai bine!

| Anablondyi a răspuns:

Dieta asta cu infometare o sa te tina 3 zile. apoi te apuci de mancat normal. Care e scopul? Mananca 5 mese pe zi! suna ciudat dar numai asa vei reusi sa slabesti.mancand! Trebuie sa ai grija sa faci si putin sport. exclude zaharul sucurile si paineA.grasimile cum ar fi uleiul sau untul te vor ajuta in dieta, dar nu in exces consumate.la fiecare masa insa trebuie sa adaugi alimente care contin ori proteine ori fibre. 30minute de sport acasa ajung pentru inceput.cand o sa vezi rezultate.o sa bagi mai mult si rezultatele chiar o sa fie de durata nu te vei ingrasa la loc pentru ca va deveni un mod de viata sanatos.infometarea nu e sanatoasa! Bafta. pupici

| TaviCompany explică (pentru Anablondyi):

Pe fiecare zi mananc ceva diferit nu ce am zis ca am mancat in ziua aia happy

| Creionash a răspuns:

Nu e ok sa mananci pe tot parcursul zilei doar fructe si seara oua. micul dejun e cel mai important! Ca sa nu iei in greutate, programul corect pentru mese ar fi ceva de genul: trebuie sa mananci la maxim o ora dupa ce te trezesti. Depinde de tine, dar hai sa zicem undeva la ora 7:00-7:30. Pranzul ar trebui luat in jurul orei 12:00, si cina nu mai tarziu de ora 6. Evita tot ce contine gluten, adica paine, paste, orez etc. Si spun din nou, micul dejun e cel mai important! Trebuie sa mananci suficient de consistent sa ai energie pe parcursul zilei, iar la cina evita sa mananci in exces. La orice masa, mananca moderat, nu pana simti ca iti plesneste stomacul, dar nu te infometa ca nu e o solutie! Mai faci si anemie. Evita prajelile, si cat de putina carne, mai ales de porc. Cea de peste e cea mai buna! Si in legatura cu sportul, nu te lasa si fa-o zilnic! Sa ai mult succes! happy

| TaviCompany explică (pentru Creionash):

E bine si ca tine happy.Dar nu ma las de ce am inceput! Si nu mananc la fel ce am zis mai sus pe fiecare zi schimb! asta e a treaia zi de cand tin si deja se cunoaste putin! Putin dar se cunoaste! happy

| Creionash a răspuns (pentru TaviCompany):

Eu am vazut tipul asta de program de la Dr. Oz, si e foarte tare tipul. Sincer, am vrut sa ma apuc de cateva ori, dar inca nu am reusit, cel putin la mine deocamdata nu e grava situatia in privinta kilogramelor. Cauta-i cateva sfaturi in legatura cu slabitul, o sa te ajute mult! Mult succes! :3