| GeorgeD132 a întrebat:


De mai bine de 8 luni poate chiar mai mult am niste probleme care vazand sau simtind s-au agravat si nu stiu ce ar putea fi.
Problema este ca verific lucrurile excesiv ceea ce fac de exemplu cand plec undeva verific robinetul, gazul si toate celelalte poate chiar si de 3 sau 4 ori sa vad daca sunt inchise iar cand plec de acasa am impresia ca am uitat sa verific ceva.
Am probleme si la serviciu tot din aceasta cauza, lucrez ca tester intr-un laborator de mase plastice.
Din cauza verificarilor excesive am ajuns sa dau niste rezultate gresite care m-au facut sa fac un pas inapoi in cariera mea.
Va rog ajutati-ma daca aveti idee despre ce este vorba si cel mai important ce as putea face in privinta aceasta.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Bruno92 a răspuns:

Problema ta psihica se numește tulburare obsesiv compulsiva și se tratează la psiholog + psihiatru

3 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Chiar și funcția ta de tester are niște reguli. Aceste reguli trebuiesc urmate; nimic în plus, nimic în minus. Astfel vei fi echilibrat.

| GeorgeD132 explică (pentru anonimg):

Da ai dreptate.
Acest lucru este valabil atat timp cat poti controla ceea ce faci iar atunci cand nu mai poti lucrurile scapa de sub control.

| alina2k18 a răspuns:

Cum ti-a zis colegul, ti s-a declansat o tulburare obsesiv-compulsiva.
Din pacate la tine se manifesta destul de agresiv si a inceput sa iti afecteze viata.
Mergi macar la medicul de familie sa iti dea o trimitere pentru psihiatrie si vezi ce recomandari primesti acolo.
La psiholog nu stiu daca iti permiti sa faci numarul de sedinte pentru a putea controla aceast comportament.