| anonim_4396 a întrebat:

Se svoneste ca s-a descoperit alta terra cu o gravitatie mai mare decat a noastra la 70 de kg te simti ca de 90. In alta galaxie tot cu oceane exact ca pamantul.
Ce credeti vom ajunge pe acolo? Ipotetic vorbind pamantul se va miscora, lumea se va inmulti. De aceea cercetatorii de la NASA tind sa plece pe alta planeta de tot descopera o planeta asemenatoare cu pamantul.
Uitati aici articolele.
Ce credeti despre aceasta planeta? Ea intr-adevar a fost descoperita si exista!

| AvalohAlyn a răspuns:

Sunt sigur ca mai exista viata si in alta parte decat pe Terra, fie ca e mai evoluata fie ca e mai inferioara.

| NoKidding a răspuns:

Este foarte posibil...chiar mi'ar place sa mai existe o planeta care sa aive conditii de viata, ca in secunda 2 dau telefon la BlueAir sa imi rezerv un biletbig grin. Acum sincer... voi nu a'ti vrea sa mai existe o a2a TERRA?

| DanielJackson a răspuns:

Acum un fapt concret: primul satelit trimis de om, prima sonda, a ajuns in apropierea unei planete ca si pamantul. nu a aterizat acolo ca e doar sonda, merge mai departe, dar datele trimise de ea arata ca e la fel ca pamantul. e doar o problema:e la vreo 150milioane de ani lumina. deci, cu ce am putea merge acolo?

| sinblade27 a răspuns:

In primul rand cam greu sa pui hubbleul sa iti vada un sistem solar in alta galaxie sa nu zicem de o planeta. stirea e putin intoarsa pe dos sunt aproape 120 de siteme solare si toate au planete. dupa spectrograf au intuit ca are vegetatie. asta nu inseamna ca e identica cu pamantul

| The Epic Fail Guy a răspuns:

Se "svoneste" ca nu stii ce-i ala zvon

| anonim_4396 explică:

De fapt S-a gasit. o alta terra sa stiti si voi.

| anonim_4396 explică:

Sa-l anuntati si pe Smiley ala ca s-a mai descoperit o Terra, nu e cazul sa se mai deplaseze pe Marte!
Dar vreun "svon" legat de ordonanta aia prin care ni se iau cei 25% n-ai auzit, ca imi pasa rau!

| anonim_4396 explică:

Da eu cred...desi dintotdeauna am banuit asta...acum chiar sunt sigur

| GabiArian22 a răspuns:

Sincer in secunda 2 mi-as rezerva bilet... As pleca de pe Terra fara sa stau pe ganduri... Doamne ajuta sa fie adevarat!

| SergaTheBoy a răspuns:

Ar fii super!