| florinflorin14 a întrebat:

Salut, a mai trimis cineva dintre voi vreun produs de la EMAG inapoi prin programul acela " retur in 30 de zile "? Daca Da, va rog spuneti-mi cum ati procedat? Ati pus cutia originala ( eu am un telefon ) in cutia mai mare in care venea? alaturi de factura si bonul fiscal? Din pacate eu nu mai am cutia acea mare.

3 răspunsuri:
| FlorinCiokan a răspuns:

Hei. Eu am primit un telefon care era blocat cu un cod personal deoarece a fost resigilat. Am sunat dupa 5 minute de la primirire. Abia dupa 3 zile m-a contactat sa ma ajute si mi s-a spus sa trimit telefonul la ei si daca astept sa il repare sau daca vreau altul la schimb am ales altul la schimb si a 2 a zi dupa ce am dat telefonul curierului am primit noul telefon.
Acum depinde. In cazul meu a fost vina lor nu l-am putut folosi deloc. A fost cam mai "grav" deoarece ei au gresit.
Zic depinde deoarece dupa ce dai telefonul curierului poate sa dureze pana la 14 zile pana il verifica pana nu stiu ce...
Nu am dat bonul fiscal. A fost singura dovada ca am platit produsul. Dar in rest am dat absolut tot ce a fost in pachet. Acum tu daca nu ai cutia mare nu cred ca e o problema. Alea sunt de unica folosinta. Cutia telefonului e importanta. Ia legatura cu cei de la eMAG sunt de treaba te vor ajuta cu orice. Bafta.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da. Am trimis.

| florinflorin14 explică (pentru anonim_4396):

Ce raspuns ii asta? si cum ai trimis, aia era intrebarea