| RoxanaCher a întrebat:

As vrea sa stiu mai multe despre Colegiul Romano-Catolic Sf. Iosif din Bucuresti! Este o scoala buna? Profesorii sunt buni? As vrea sa stiu mai multe despre ciclul gimnazial de la aceasta scoala! ma PUTETI AJUTA? Vreau seriozitate si fara raspunsuri tampite! Multumesc.

8 răspunsuri:
| kindness a răspuns:

Buna. sunt eleva la acest liceu! Parere: este unul dintre putinele licee din Bucuresti unde se face carte, in care este o anume uniforma si in care este in permanenta curatenie. Profesorii sunt extraordinari, explica pe intelesul tuturor si sunt extrem de prietenosi si intelepti. Imi pare rau totusi ca ti-am raspuns atat de tarziu la intrebare insa daca ai nevoie de informatii un drum pana la liceu nu stica, sa te convingi singura! Multu succes

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Http://www.calificativ.ro/......t4780.html
poftim mai multe detalii:)

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am fost la liceul ala eu zic sa nu te duci acolo daca vrei sa ai viata laughing) totusi uite un articol interesant scris de o tipa, recomand tuturor parintilor sa il citeasaca Colegiul Romano-Catolic Sf. Iosif Bucuresti

Aceasta nu este o pagina informativa legata de Colegiul Romano-Catolic Sf. Iosif Bucuresti.

Aceasta nu este o pagina in care adevarul este ascuns, iar oamenii gusta un fals biscuite care pare atat de gustos si savuros, dar in esenta lui este otrava.

Acestea sunt cuvintele unui elev care doreste sa ramana sub anonimat si este protejat de o institutie ce protejeaza drepturile omului, un elev care a fost elev iar acum este student. Un fost elev al acestui colegiu, in promotia 2005. Un elev care a suferit si a fost torturat ani intregi din cauza unei greseli pe care au facut-o cei care i-au mintit parintii, cu faptul ca acest Colegiu, Romano Catolic este o scoala excelenta, de unde copiii ies culti, civilizati, perfecti.

O greseala pe care voi, dragi parinti, va implor sa nu o faceti.