anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut

Am 23 de ani si nu prea am prieteni, lucrez ca si agent de turism iar in timpul liber sambata si duminica nu prea am cu cine si unde sa ies, nu prea am hobby uri, iubita nu am, bine ca sa zic sincer am un grup de 2, 3 prieteni care tot asa sunt single doar ca ei nu prea vor sa iasa, restul prietenilor s-au dus in strainatate sau la randul lor si-au facut o relatie, intrebarea mea este unde as putea cunoaste oameni noi? nu prea imi place nimic, cateodata ma plimb singur sau merg cu masina undeva mai departe, se mai afla cineva in situatia mea si daca da cum as putea cunoaste oameni noi? Dau funda.

6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Cum ai putea sa cunosti oameni noi pai cautand si apucandu-te de un hobby, ce hobby? asta nu stiu sa iti spun pentru ca conteaza ce iti place tie, unii aleg sa faca sala, altii box, altii sah, altii dansuri moderne etc
Este imposibil acolo sa nu iti gasesti dupa o anumita perioada anumiti amici, dar trebuie sa fie persoane cu care sa rezonezi, adica sa exista o minima chimie intre voi!
prietenii actuali ai tai care nu vor sa iasa, eu zic sa ii lasi in pace, pur si simplu nu ii mai cauta,daca ei te vor cauta atunci e altceva, oamenii cat de cat normali isi doresc sa iasa, sa se plimbe etc
Genul de oameni cum sunt prietenii tai, sunt oameni cu reale probleme afective, cu astfel de oameni mai mult iti faci rauwinking de ce? se pare ca tu nu esti ca ei, tu ai o dorinta de a iesi, de a te plimba, de a socializa cumva

| CristiDinBucuresti a răspuns: