anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut

Am 23 de ani si nu prea am prieteni, lucrez ca si agent de turism iar in timpul liber sambata si duminica nu prea am cu cine si unde sa ies, nu prea am hobby uri, iubita nu am, bine ca sa zic sincer am un grup de 2, 3 prieteni care tot asa sunt single doar ca ei nu prea vor sa iasa, restul prietenilor s-au dus in strainatate sau la randul lor si-au facut o relatie, intrebarea mea este unde as putea cunoaste oameni noi? nu prea imi place nimic, cateodata ma plimb singur sau merg cu masina undeva mai departe, se mai afla cineva in situatia mea si daca da cum as putea cunoaste oameni noi? Dau funda.

6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Cum ai putea sa cunosti oameni noi pai cautand si apucandu-te de un hobby, ce hobby? asta nu stiu sa iti spun pentru ca conteaza ce iti place tie, unii aleg sa faca sala, altii box, altii sah, altii dansuri moderne etc
Este imposibil acolo sa nu iti gasesti dupa o anumita perioada anumiti amici, dar trebuie sa fie persoane cu care sa rezonezi, adica sa exista o minima chimie intre voi!
prietenii actuali ai tai care nu vor sa iasa, eu zic sa ii lasi in pace, pur si simplu nu ii mai cauta,daca ei te vor cauta atunci e altceva, oamenii cat de cat normali isi doresc sa iasa, sa se plimbe etc
Genul de oameni cum sunt prietenii tai, sunt oameni cu reale probleme afective, cu astfel de oameni mai mult iti faci rauwinking de ce? se pare ca tu nu esti ca ei, tu ai o dorinta de a iesi, de a te plimba, de a socializa cumva

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Acestea sunt intrebari la care numai tu poti raspunde, noi nu stim ce prieteni ai in ce cercuri te invîrti, tu stii, pe aici nu te poate ajuta nimeni, ca tine sunt multi fara prieteni, prietena, nu sunt sociali nu le place sa iasa din mediul lor, asa ca numai tu te poti ajuta, cauta la serviciu sa iti faci prieteni prietene, depinde tu ca om cum esti, daca tu nu esti un tip de gașcă un tip de viață atunci nimeni nu va vrea sa stea in compania ta, daca esti un tip vesel optimist vei avea mai multe șanse sa cunosti pe cineva sa ai prieteni.Ai de lucrat la personalitatea ta ca sa te placa altii, degeaba cauti prieteni daca ei te evită clar ai tu ceva care nu le place si vei fi respins mereu nonstop.

| ioana748 a răspuns:

Cursuri de actorie, dans.
Diverse tabere organizate in scop psihoterapeutic si nu numai.

| Lupic?27 a răspuns:

Mai era un baiat ca tine mai devreme care se plangea de singuratate si ma rog, alte probleme, asta e o problema generala, se intampla peste tot, cine iti zice altceva mananca cacao. Oamenii sunt prosti rai si individualisti.
Tin minte ca acum multi ani eram gasti care faceam gratare, acum fiecare cu nevasta-sa sau cu ma-sa, nu cumva sa mai puna altcineva carne pe gratarul lui ca ii ia luciu.

| HUAWEHUAWE a răspuns:

Salut.
Fa ti testul asta pentru inceput :https://www.16personalities.com/ro/test-de-personalitate-gratuit si zi-mi ce personalitate ai

| Alexandru1111199 a răspuns:

Pai ia si tu o foaie si tranteste repede 5 chestii care ti-ar placea sa le face indiferent daca poti in momentu asta sau nu, da nu chestii gen sa-mi iau un lambo..ma refer la chestii interesante pe care sa le faci nu sa le cumperi sau care necesita bani, gen ti-ar placea daca ai avea timp sa gatesti sau chestii de genu.Gasesti si tu niste hobby-uri si apoi te apuci de ele si asa iti faci si prieteni avand lucruri in comun,daca stai ca papagalu doar in casa nu vin nici prietenii nici femeilewinking.Cel mai usor mod de-ati face niste prietenasi cred ca e daca te apuci de sala, vezi oameni zilnic in sala te bagi si tu cu ei in seama si chestii de genu, cam asa iti faci prietenasi, sau sa te apuci de un sport gen sa te duci la fotbal, la varsta ta nu cred ca mai ai timp sa ajungi profesionist dar la liga a 4 unde joaca toti care n-au avut parinti cu bani poti sa te duci si asa isi faci prieteni, in timpul liber mai iesiti la un suc, la o bere, prin club, ca meciurile de fotbal la liga a 4 se joaca odata pe saptamana si antrenamentele tot asa odata pe saptamana, mai vezi si tu ce chestii iti plac, sau daca chiar esti plictisit si n-ai nicio pasiune cautati una ca altfel n-ai cum sa ai prieteni daca tie nu-ti place nimic, ca sa ai prieteni trebuie sa aveti lucruri in comun asa si cu femeiawinking. Daca te pricepi la masini intra si tu pe reddit si cauta grupuri de astea de oameni care ies cu masinile cum iti place si tie sa iesi si asa te imprietenesti.