1 - Pretul de achizitie este mai mic, si daca ai un ochi format se vede diferenta de material, raportul pe marginile dinspre janta si cauciucul propriuzis este mic. Adica pe centru este oricum mai gros stratul de cauciuc, dar la cele resapate este foarte mare diferenta;
2 - Afecteaza fiindca in caz de uzura explodeaza mai usor, la temperaturi mari iarna, daca se dilata mult se sparge daca a fost uzata grosolan si apoi resapata, uneori cand pleci cu scartait de roti, chiar si din intamplare, poate sa se sparga, daca iei o groapa face galci mult mai repede decat o anvelopa normala;
3 - Daca are vechime mai mare de 13-15 luni atat specifica producatorul, depinde de la producator la producator, apare fenomenul de imbatranire a cauciucului, si stratul de la exterior devine mai moale, tratamentul dupa cauciuc iese din material, daca o utilizezi, se misca oarecum cauciucul si este ok, nu apare fenomenul de imbatranire a cauciucului. Producatorii spun 13, 14 sau 15 luni din cate am vazut pana acum, dar eu as spune 2 ani de depozitare fiindca ei au cam exagerat, dar este recomandat sa respecti ceea ce spune producatorul fiindca stie mai bine compozitia!
1. Costa mai putin fata de una noua si in general este vanduta in magazine fantoma.
2. Da, la viteze mari exista riscul de a-ti exploda.
3. Nu are nimic
IsabelaIssa întreabă:
Aurel100009 întreabă: